Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gromt prosjekt her!

Et liite tips.. Filteret ditt bør ikke stå direkte på turboen.. Det blir for varmt, med smelting som resultat.. Det vil vi ikke ha inn i kverna..

Jeg lagde et lite rør mellom turbo og filter, og ble kvitt problemet på bilen jeg hadde..

Synd igrunn, da det ser fett ut hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt prosjekt her!

Et liite tips.. Filteret ditt bør ikke stå direkte på turboen.. Det blir for varmt, med smelting som resultat.. Det vil vi ikke ha inn i kverna..

Jeg lagde et lite rør mellom turbo og filter, og ble kvitt problemet på bilen jeg hadde..

Synd igrunn, da det ser fett ut hehe..

ja er enig i at det er greiest med avstand mellom filter og turbo.men det er rett og slett ikke plass.jeg har kjørt slik før jeg og hadde ikke noe som helst problem med at noe smelta :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :) ja det er planen og ikke ha noen ledninger som vises..det som er så bra med m50 at man kan gjemme pluggledninger og div under topp dekselet.men jeg må si jeg begynner og bli fornøyd med resultatet selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som mangler på bilen før den kommer på veien nå da?

en del saker jeg venter på i posten til motor.så er det og bygge ferdig eksos.og kople resten av ledningsnettet til datasprutet.jeg tenker om 3 uker så har jeg start på den om alt går etter planen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...