peter Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 grattis me ualmindelig rå doninig. har du fått svar på søknad om banegodkjennelse for bilen, og blir du å prøve han som løpsbil? dettan e jo fanmæ bare rrrrrrr opplegg heile veien. tøfft mvh peter
Ola. Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 Gromt prosjekt her! Et liite tips.. Filteret ditt bør ikke stå direkte på turboen.. Det blir for varmt, med smelting som resultat.. Det vil vi ikke ha inn i kverna.. Jeg lagde et lite rør mellom turbo og filter, og ble kvitt problemet på bilen jeg hadde.. Synd igrunn, da det ser fett ut hehe..
TOREBMW Skrevet April 29, 2006 Forfatter Skrevet April 29, 2006 Gromt prosjekt her!Et liite tips.. Filteret ditt bør ikke stå direkte på turboen.. Det blir for varmt, med smelting som resultat.. Det vil vi ikke ha inn i kverna.. Jeg lagde et lite rør mellom turbo og filter, og ble kvitt problemet på bilen jeg hadde.. Synd igrunn, da det ser fett ut hehe.. ja er enig i at det er greiest med avstand mellom filter og turbo.men det er rett og slett ikke plass.jeg har kjørt slik før jeg og hadde ikke noe som helst problem med at noe smelta
Bmwturbo Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Noen nye bilder tatt av bilen 30/4-06 fra superstreet treffe i Haugesund
BalleKnalle Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Så jo ekstremt ryddig og pent ut under panseret der!
TOREBMW Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Skrevet Mai 1, 2006 takker ja det er planen og ikke ha noen ledninger som vises..det som er så bra med m50 at man kan gjemme pluggledninger og div under topp dekselet.men jeg må si jeg begynner og bli fornøyd med resultatet selv
Bmw323i Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 hva er det som mangler på bilen før den kommer på veien nå da?
TOREBMW Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Skrevet Mai 1, 2006 hva er det som mangler på bilen før den kommer på veien nå da? en del saker jeg venter på i posten til motor.så er det og bygge ferdig eksos.og kople resten av ledningsnettet til datasprutet.jeg tenker om 3 uker så har jeg start på den om alt går etter planen
Bmw323i Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 så d e ikkje lenge te før eg ser ann rekanes i byn då
_CoZm|C_ Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Såg den på Supestreet i går.. fy søren den va strøken.. men såg du måtte skubba an.. glede meg te å se den bilen i aksjon ja.. har du noken peiling ka du har tenkt å dra utav motoren?
Espen|3k Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Fytti DÅSE Sykt fet den har blitt, gleder meg veldig til å se denne i aksjon Du MÅ komme på gatebil Mvh. Espen
TOREBMW Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 takker.jeg har meldt meg på gatebiltreffet da står det bare på om jeg klarer og få den ferdig til den tid.jobber jevnt hele tia.men ting ta tid så..
Bmw323i Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 kan du legge ut en oversikt over hva du har gjort med tråden? du har vell ikke skrevet hva du har gjort med den tidligere. effekt du håper på osv.
TOREBMW Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Skrevet Mai 3, 2006 det skal jeg gjøre..kommer alle specs ikveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå