Aama_Racing Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 men hva er fordelen med 2 små i stede for 1 stor?? blir det en annen lyd eller bare for moro skyld? vanvittig fet bil du har btw
TOREBMW Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 takker.. jeg har to dumper fordi jeg hadde dem liggende..er ikke noe fordel igrunn. alle decalene har jeg fått laget hos et firma,fant logoene på nett. vinga bak har en slikt sort reflex folie.ser den såvidt til vanlig.er bare blitsen som gjorde den til slik at den liksom lyser mot deg er meget fornøyd med lakken.altid det beste resultatet på lakkeringen falc A/S(litt reklame må man jo ha hehe)
bmwrasaren Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Dette er NØDT til å være norges råeste BMW! Jeg får vel sitte på siden jeg sa så mange pene ord, pluss at jeg kommer fra Haugesund ? *please* Hehe
TOREBMW Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 med så mange fine ord så skal vel det ordne seg:) bara komme og ta en titt på verkstedet om du vil
TOREBMW Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 her er litt flere bilder vinga uten blitz. da ser man nesten ikke decalene
Steffan C Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Som sagt tidligere, denne E30'n er heftig . Åssen blir det med biltreff på deg i år . Hadde jo vært konge å sett den i virkeligheten .
TOREBMW Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 det blir vel en del treff her på vestlandet ,og så må jeg til rudskogen i juli.. ellers vet jeg ikke..tenker bare på og få start på maskin nå om dagen er ikke så lenge til
Lien Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Digger den flokinga som har gjort. Har du floka alt av interiør som dashbord og dørsider?
TOREBMW Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 Digger den flokinga som har gjort. Har du floka alt av interiør som dashbord og dørsider? ja har flocka dash,dørsider og det panelet i taket.
TOREBMW Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 dte er gjort hos racefix i stavanger..kosta rundt 3k tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå