Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
da skal blokka leveres til borring, så montere den sammen til helga.

Å ja? Skal du montere den selv nå, eller skal den inn til meg? Må bli fredagen da isåfall....

Skrevet

tenkte ikke på flensen men klemma rundt flens og turbo?

men takk for siden uansett.. :)

edit: de solgt vist klemma også på siden du ga meg..takker

Skrevet

enda en oppdtering. laget røra til dysene idag så nå står sveising for tur :)

DSC00331.jpg

DSC00332.jpg

girkassen som skal på plass om ikke mange dagene :wink:

DSC00333.jpg

så et bilde av felg og bremser

DSC00334.jpg

Skrevet
håper du selger den en dag har jeg rå kjøper jeg den :wink: digger bare denne bilen kan bare ikke få sagt det mange nok ganger

denne bilen selger jeg aldri :)

Skrevet

Du er en tålmodig mann. Den bilen gleder jeg meg til å se på Rudskogen i Juli. For den er vel ferdig til det?? Den er utrolig hjennomført. Er det lov til å spørre hva du tror den har kostet deg.?? Det er jo fler som har E-30 i dette landet som har kostet langt over en halv mill. Men din er nok bedere og ikke minst tøffere. Håper du ikke blir redd for å bruke den heller. :D

Skrevet
Du er en tålmodig mann. Den bilen gleder jeg meg til å se på Rudskogen i Juli. For den er vel ferdig til det?? Den er utrolig hjennomført. Er det lov til å spørre hva du tror den har kostet deg.?? Det er jo fler som har E-30 i dette landet som har kostet langt over en halv mill. Men din er nok bedere og ikke minst tøffere. Håper du ikke blir redd for å bruke den heller. :D

takker..jeg er nok ferdig til juli om alt går etter planen.hva den har kostet meg er jeg ikke sikker på men kunne nok kjøpt meg en ny bil for pengene heh..jeg bygger bilen for og bruke den..men er så klart sikkert nervøs for og ødelegge noe når jeg tar den på bane :roll:

slenger ved noen bilder av downpipe som er ferdig sveiset

DSC00335.jpg

DSC00336.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...