Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er en tålmodig mann. Den bilen gleder jeg meg til å se på Rudskogen i Juli. For den er vel ferdig til det?? Den er utrolig hjennomført. Er det lov til å spørre hva du tror den har kostet deg.?? Det er jo fler som har E-30 i dette landet som har kostet langt over en halv mill. Men din er nok bedere og ikke minst tøffere. Håper du ikke blir redd for å bruke den heller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en tålmodig mann. Den bilen gleder jeg meg til å se på Rudskogen i Juli. For den er vel ferdig til det?? Den er utrolig hjennomført. Er det lov til å spørre hva du tror den har kostet deg.?? Det er jo fler som har E-30 i dette landet som har kostet langt over en halv mill. Men din er nok bedere og ikke minst tøffere. Håper du ikke blir redd for å bruke den heller. :D

takker..jeg er nok ferdig til juli om alt går etter planen.hva den har kostet meg er jeg ikke sikker på men kunne nok kjøpt meg en ny bil for pengene heh..jeg bygger bilen for og bruke den..men er så klart sikkert nervøs for og ødelegge noe når jeg tar den på bane :roll:

slenger ved noen bilder av downpipe som er ferdig sveiset

DSC00335.jpg

DSC00336.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...