TOREBMW Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Skrevet Mai 30, 2006 da er det eksos som lages : custom laget flens til turbo: 3.5" rustfritt rør lager også varmeskjold der batteriet kunne stått
Pedi Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 da skal blokka leveres til borring, så montere den sammen til helga. Å ja? Skal du montere den selv nå, eller skal den inn til meg? Må bli fredagen da isåfall....
TOREBMW Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 nei skulle vi ikke ta en mekke/kosekveld da?..har ikke spurt deg om det passet enda ,siden blokka ikke er ferdig enda
mEhE Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 hvor for en kjøpt det festet mellom downpipe og turbo? trenger et slik selv..
TOREBMW Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 min er hjemmelaget..men dem selger det meste av flenser her: http://www.klracing.se/grenrorsflans.htm
mEhE Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 tenkte ikke på flensen men klemma rundt flens og turbo? men takk for siden uansett.. edit: de solgt vist klemma også på siden du ga meg..takker
TOREBMW Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 enda en oppdtering. laget røra til dysene idag så nå står sveising for tur girkassen som skal på plass om ikke mange dagene så et bilde av felg og bremser
E30 Turbo Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Megaflott bil, og gjennomført arbeid ser jeg! Bra at det er flere en svenskene som bygger seriøse turboBMW'er..
sindre21 Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 håper du selger den en dag har jeg rå kjøper jeg den digger bare denne bilen kan bare ikke få sagt det mange nok ganger
TOREBMW Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Hvilken girkasse bruker du? bmw e36 m3 kasse
TOREBMW Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 håper du selger den en dag har jeg rå kjøper jeg den digger bare denne bilen kan bare ikke få sagt det mange nok ganger denne bilen selger jeg aldri
Bare_egil Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 hehe, hadde ikke jeg heller gjort, etter så mange timers og ikke minst penger brukt på den
M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Du er en tålmodig mann. Den bilen gleder jeg meg til å se på Rudskogen i Juli. For den er vel ferdig til det?? Den er utrolig hjennomført. Er det lov til å spørre hva du tror den har kostet deg.?? Det er jo fler som har E-30 i dette landet som har kostet langt over en halv mill. Men din er nok bedere og ikke minst tøffere. Håper du ikke blir redd for å bruke den heller.
TOREBMW Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Du er en tålmodig mann. Den bilen gleder jeg meg til å se på Rudskogen i Juli. For den er vel ferdig til det?? Den er utrolig hjennomført. Er det lov til å spørre hva du tror den har kostet deg.?? Det er jo fler som har E-30 i dette landet som har kostet langt over en halv mill. Men din er nok bedere og ikke minst tøffere. Håper du ikke blir redd for å bruke den heller. takker..jeg er nok ferdig til juli om alt går etter planen.hva den har kostet meg er jeg ikke sikker på men kunne nok kjøpt meg en ny bil for pengene heh..jeg bygger bilen for og bruke den..men er så klart sikkert nervøs for og ødelegge noe når jeg tar den på bane slenger ved noen bilder av downpipe som er ferdig sveiset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå