TOREBMW Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Hmm respons og HX55...nysgjerrig på hvordan de faktorene jobber sammen Men det er jo som du sier; det blir neppe verre Skal sjekke litt opp her Tore for de nyere bensin og dieselturbo bilene jeg har sett, har ikke hatt dette. Så dette må vi få klarhet i (for min egen del i hvertfall). respons er en helt annen diskusjon..men skal knipse noen bilder til deg jeg stian
TOREBMW Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 litt flere bilder av fremgangen:her er bilde av blokka som er borret og korkhonet underspyling slanka bunnpanna litt også. innsuget klappet og klart.her er rune i full sving
BMWPower Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 vent og se Hehe.... Joda, går seg t. Komma dg på jobb nå
Bmwturbo Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Lenge siden oppdatering nå Tore..... kos går prosjekte da?? :whoa: hehehehe..... jaja motoren håpe eg nå me får oppi i mårå å full kobling blir LÅNGE dag i mårå ja!!
TOREBMW Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 da var motoren startet og alt var som forventet endelig etter mye arbeid..da blir det prøvetur til helga:)
TOREBMW Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 skal prøve og lage en snutt av start jeg..
BMWPower Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Håper alt funker da, så slepper vi dette problemmet
336mik Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Har du laget plenium etter noen spesiell formel,eller er det bare tilpasset etter ønske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå