Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slapp av,han kommer uansett om den går eller ikke ;)

Vet ikke hvor stor sjansen er for at Artan kan mappe nå iløpet av uka da men..

ser dårlig ut med hele turen gitt.nå som vitoen tok kvelden så sliter jeg med bil til og dra med.men til dere som trodde snurra ble for stor,der tok dere feil gitt..lader trykk rundt 3200omdr. men så klart ketchupeffecten blir det..hadde ikke regna med nope annet heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn går det når mann ikke velger Toyota til arbids/firma bil. :D Alt annet går til helvete det. :twisted: Har du inger venner eller kjente du for lov til å låne en Hiace eller noe fra?? Hva skjedde med Vitoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crash bom bang=mye røyk av eksosn..kansje en dyse som er ferdig er usikker..dem er jo ganske billige også kun 5200.- stk.+ deler til montering.

dem fant ikke ut av saken på mercedes så må demontere selv..den lekker diesel nå i ettertid.og lyden forsvant..rare greier igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd at en jævla Merce skal ødelegge for deg. :evil: Å sikkert flere en meg som hadde ønsket å se bilen din i action. 8) Du får sette himmel å jord i bevegelse for å komme. Men dere veslendinger pleier jo å kjøre bilene på treff (Polly og co) Ikke mye som stopper dere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det lureste å sette seg i en helt ny bygd bil, å så kjøre fra " der folk kunne tru ingen kunne bu" :D Men jeg tror Tore fikser et eller annet. Eller setter seg i bilen, om vi "fucker" han opp nok. :) Kom nå da Tore. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,hva med å faktisk bygge en bil en kan kjøre både til og på treff?

En stoler ikke mye på redskapen skjønner jeg ;)

det har noe med at bilen er nettopp ferdig og som du vet propan er den ikke ferdig mappet..gidder jo ikke ødelegge maskinen for og stille på et treff..så vet jeg ikke om du har kjørt over fjellet mot vest noen gang ,men veiene der er ikke de beste.så en annen ting,når man er ute på banen og kjører er skjangsen for noe skal skje ekstra stor,som en del folk har erfart før meg.altid smart og ta med bil på henger synes jeg da..har kjørt den til rudskogen flere ganger før,men da ferdig mappet.(bruker da lenger tid enn en tysk familie i bobil hehe)disse veiene er en katastrofe med telehiv,grus og huller i veien.

jobba med mercedesen igår, og det ser ut som 2 dyser lekker.skal se om jeg kan få reparert dette ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at MB Vito er bilen med desidert flest stopp langs veien av alle biler? Den var ihvertfall det tidligere..

Men synes du burde få deg dekaler på siden av den om du skal drive med BMW-trekking.. "Ein Mercedes kan auch fahrfreude bringen".. fra BMWs herlige reklame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...