Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Siden du ikke skal selge bilen kan du vell i det minste selge meg kunnskapen, tålmodigheten, pengene og resten jeg trenger for å bygge en slik herlighet :D så du hadde vert på jærhagen @ klepp. Får sende meg en PM viss du skal stille den ut i området igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plastikkbil liksom?? hadde det vært en japansk plastrakett du kjørte rundt i så hadde jo komentaren vært grei.. men plastikkbil, til en e30.

jaja det sier jo mer om de gutta enn om bilen, alle som har en bitte liten smule fornuft vet jo det at grommere bil enn e30 m3 (om det er replika eller ei) skal man leite lenge etter. hvor mange biler har vel ikke måtte nøye seg med å se rumpa på en m3 op mellom årene da? mer sexy rumpe skal man selvsagt leite lenge etter, men alikevel..

og med den effekten som bor i din så er det nok sjalusi som er tanken bak enhver negativ komentar du noen gang måtte få om bilen..

hærlig, fantasisk ja rett å slett motbydelig nydelig er den.. så vis du noen gang skulle finne på å ta deg en tur til skien, SI IFRA først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ja da er det vel på tide og puste liv i denne tråden igjen..har ikke jobba mye med bilen i det siste, men har mange planer som skal gjennomføres i vinter..

skal til med og ta ut den orginale bensin tanken i fordel for fuelcell..eksos skal ut i bakskjerm +++ har jobba en del på verkstedet for og få bedre plass.

motoren skal også ut.skal monteres nye kammer og litt porting etterhvert.skal også lakke nmotorommet på nytt siden det kom noen riper der etter sist montering. så blir ikke arbeidsledig denne vinteren heller.

må klare og få den ferdig til rudskogen juni dette året har jeg bestemt meg for :wink:

kommer litt bilder etterhvert som jeg gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...