Thunegutt Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 må klare og få den ferdig til rudskogen juni dette året har jeg bestemt meg for Eller feks te 26 mai, då BMW klubben skal til Rudskogen...
Endre87 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Dette må vere den Peneste ombyggingen av E30 med M3 bredding jeg har sett . Men jeg synst du burde holde felgene i sølv . Lykke til videre med Prosjektet
OAF Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 ja da begynner det og ligne noe hehe...fikk en proff til og ta noen bilder idag før jeg skulle parkere bilen på et kjøpesenter her..må si han her kan sakene sine hadde du bare hatt bilde i større oppløsning kunne jeg hatt det som skrivebordsbakgrunn... RÅTT! Nydelig M3!Gratulerer... Gleder meg til å begynne å koste på min egen litt også!
RoaldJ Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 stygge bilen da Tore... kremt... not! har sotte i ein halltime å kjikkt jønå tråden din nå.. (ikkje lakk felgane, di e dødsrå sånn så di e) må sei du imponere katti ska du bjunna på min da nåke "news" da? (vett du åm nåken så har vinga t meg da)
TOREBMW Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 stygge bilen da Tore... kremt... not!har sotte i ein halltime å kjikkt jønå tråden din nå.. (ikkje lakk felgane, di e dødsrå sånn så di e) må sei du imponere katti ska du bjunna på min da nåke "news" da? (vett du åm nåken så har vinga t meg da) jeg driver og samler penger og deler så jeg kan starte og bli ferdig til sommeren..har kjøpt inn en ny turbo ++ og skal snart starte mekk igjen.. ellers er det ikke så mange nyheter.men update kommer etterhvert
bmwrasaren Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Bilen din er jo så sinnsyk tøff TOREBMW. Tror nok at jeg må ta meg en tur bortom lokalet ditt og kikke litt en dag!
TOREBMW Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Bilen din er jo så sinnsyk tøff TOREBMW. Tror nok at jeg må ta meg en tur bortom lokalet ditt og kikke litt en dag! ja bare og ta turen..koselig det har blitt veldig lite jobbing med bilen i det siste..jobber myyye for tiden(den type jobb man tjener penger og ikke bruker hehe)
bmwrasaren Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Ja det er en fordel med noen penger når du skal finansiere en sånn BMW Holder du til nord på øynå enda?
BmwKlovn Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Har lest igjennom her og må si jeg beundrer deg og ditt bygg! Herregud for en racebil! Blir det noe Streetshow 07 på deg? Er bilen klar i så fall? Lykke til Tore!
TOREBMW Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Ja det er en fordel med noen penger når du skal finansiere en sånn BMW Holder du til nord på øynå enda? stemmer jeg holder til på nord på øya enda bmwklovn: takk takk hyggelig og høre du liker bilen
TOREBMW Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 da kommer en liten uppdate her. kom nettopp hjem etter en tur på verkstedet og kikket og laget noen planer..slik står den per idag: neste uke kommer den nye turboen på plass--men før den tid skal jeg på plass med eksosbandasje her er den nye turboen av type turbonetics
TOREBMW Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Noe feit turbo da! Mye tåler den a? den tåler opp til 800hk. har meget gode erfaringer med turbonetics fra før så går for det igjen
M3/M5 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Hvor mye måtte du betale for den turboen? Er det billig og bra eller dyrt og bra?
TOREBMW Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 denne turboen koster 12990.- dyrt og bra er vell det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå