Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ser meget rått ut.. Du blir klar til Bimmers treffet 18.mai da, så jeg får skuet på vidunderet jeg også.. Og få filmet den litt..

det som skal være på rudskogen dette? har veldig lyst og stille på noe slikt.jobber for harde livet for og bli ferdig, men det er helke tiden noe jeg vil forbedre :roll: skal til med større ic også.men jeg har 3 mnd til dette treffet og det burde gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Tore, det er det på Rudskogen ja. Du må jo bli ferdig til da ja. Du rekker mye på 3mnd..

ja rekker mye på den tiden..skal gjøre mitt ytterste for og klare dette..problemet blir egentlig om jeg får mappet den til den tid :roll: litt kjedelig og kjøre den inn på bane da hehe..men får iallefall testet den litt alikevell..har lenge hatt veldig lyst og møte folk fra bimmers på et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm så gøy ut denne :) Mye hk er det ca? Eneste og sette fingeren på er felgene :)

har ikke bremset den enda..det gjør jeg på førsommeren..blir 500+++hk

vi får se hva det blir..felger er smal og behag :wink: dem er breie og det går perfekt i hjulhusa så derfor jeg har beholdt dem.liker dem godt jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var ikke stygge nei. Men siden du har påkostet bilen såpass mye tror jeg at jeg hadde valgt noen OZ futura eller BBS RS. Men det er jo smag og behag. Det er jo du som skal kjøre bilen, så da må du jo ha den som du vil (: Works wheels er også pent! : Work4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...