TOREBMW Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 hei. er tilbake nå.var og jobbet igår kveld med og montere nye staker osv.bilder kommer ikveld
TOREBMW Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 da er motor ferdig plukket ifra hverandre igjen.skal til oslo sylinderservice og avballangsere veiv,staker,svinhjul osv + hone blokk. skal denne gang stressborre den og se hvilket resultat dette får. holder på og få laget meg jig i 40mm stål
TOREBMW Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 stressborring er at man lager en slik jigg jeg lager her og monterer den på blokka som simulerer en topp montert med moment når man borrer blokka.dette forhindrer evnt. skeivheter (ovalt) som kommer av tiltrekkninga av topp i etterkant av borring.
sealed Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 stressborring er at man lager en slik jigg jeg lager her og monterer den på blokka som simulerer en topp montert med moment når man borrer blokka.dette forhindrer evnt. skeivheter (ovalt) som kommer av tiltrekkninga av topp i etterkant av borring. Lærte man noe nytt idag også Som tidligere sakt "stå på"
Maloi Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Veldig bra gjennomført det meste Menne , er mye jeg ikke skjønner at du orker Sitter å leser også har du polert hele buret osv, og det ble jo dritbra.. så plutselig driver du å tar ut alt av ruter og lakker igjen.. samma med motoren.. har ikke fått med meg at du fikk mappa den ifjor sommer ? Mappa du og benka dne ifjor ? Når den var en 2,5 turbo.. isåfall hvor mye hk henta du ut da? Så bare du hadde kjørt en gang.. og at du fikk ett sykt drag i 3`dje.. og nå skal du ut med den igjen og borre opp pånytt ? selvom du gjorde det for en stund siden hehe.. du er syk mann
TOREBMW Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Veldig bra gjennomført det meste Menne , er mye jeg ikke skjønner at du orker Sitter å leser også har du polert hele buret osv, og det ble jo dritbra.. så plutselig driver du å tar ut alt av ruter og lakker igjen.. samma med motoren.. har ikke fått med meg at du fikk mappa den ifjor sommer ? Mappa du og benka dne ifjor ? Når den var en 2,5 turbo.. isåfall hvor mye hk henta du ut da? Så bare du hadde kjørt en gang.. og at du fikk ett sykt drag i 3`dje.. og nå skal du ut med den igjen og borre opp pånytt ? selvom du gjorde det for en stund siden hehe.. du er syk mann alt skal forbedres hele tiden..når det gjelder motor så ville jeg gå for ny veiv + div nye deler i bunndel.jeg fikk ikke mappet motoren ifjor pga alt for sent ferdig..da hadde jeg jo hele vinteren til og gjøre forandringer.nytter ikke og sitte og vente på sommeren skal bremse 500++ satser jeg på. fikk foresten tlf fra han som ballangesere og veiva var 0.53mm skeiv så da er det og lete etter en ny en
TOREBMW Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 ble ikke totalt bomtur.fikk ballangsert råder,stempler,svinhjul,cluch og reimskivehjul.driver og leter febrilsk etter ny veiv nå
TOREBMW Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 næh lite nytt n finner ikke ny veiv..leter overalt men ikke noe enda.
Pedi Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Du tok ikke tilfeldigvis med deg hjem veiven min også, da du var på O.S.S.?? Den ligger jo der sammen med den gamle din og blør sikkert. PS! Er på landjorda igjen nå forresten, med internett etc.. Såg du hadde sendt meg noen mailer mens jeg var vekk. (men reiser en kjapp tur til Tyskland i morgen..)
jensemann Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Stor fare for at jeg tar turen innom;) Har lyst å se galskapen med egne øyne!
SteffenM2 Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 næh lite nytt n finner ikke ny veiv..leter overalt men ikke noe enda. Åssen veiv?
TOREBMW Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 2.8 veiv fra m52. den jeg kjøpte var skeiv..0.52mm kast den som kan skaffe meg en slik veiv er min helt ..det begynner og haste litt nå. eneste jeg mangler for og få motoren isammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå