mossel Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Hei. Jeg har en M52B28 veiv liggende. Skulle egentlig bruke den selv men blei ikke noe. Handlet den brukt (rullet 100000) fra koed for noen mnd siden. PM meg om du vil ha den.
TOREBMW Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 da bærer det til bamble for og hente veiv hos mossel:) så kan jeg endelig montere sammen maskinen
TOREBMW Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 hei..en liten update. fikk tilbake blokka fra honing og der viser det sprekkdannelse i det ene hullet..bare nedturer om dagen..ikke nok med at den første veiva jeg fikk var skeiv som en banan..men så dette deppa
turbo_fever Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Uff, detta var trisste greier. Men bedre du oppdaga det nå, eller om du oppdaga det når du var ute og kjørte. Så gikk det pluttselig galt.. Men trisste greier..
panasync Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Har en M50B25 blokk liggende hvis det er av interesse? Må sjekke tilstanden på den i tilfelle
TOREBMW Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 takk for tilbudet jeg har fått tak i blokk men det som er problemet nå er og få borret,oringet og planet den fortere en svinnt.det blir nok et problem jeg som hadde fixa meg mapping før 18mai treffet på skogen også..får håpe jeg har litt flax nå snart
336mik Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Må bare si at jeg kjenner meg igjen i dine problemer.Flax og bil virker ikke som hører sammen i det hele tatt.
sh0rty^ Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Hei tore. Snakka med mossel istad, hørte du hadde møtt litt motvind, kjipe greier. Kunne gjerne tenkt meg å mappe sammen med dere hos borger, har selv det sprutet han har laget. Håper du får maskinert blokka di, forøvrig så har vi en lokal helt her som kan lage pianoringer, han gjør det rimelig kjapt også. For en billig penge, mossel nevte det vel såvidt for deg tror jeg. Det ligger jo et maskineringsverksted nede på sørlandet et sted, som sikkert kan ta seg av borring/honing for deg. Har vært litt i kontakt med disse selv, eventuelt har du oslo sylinderservice. Før du vet ordet av det er vi ute og mapper på 17 mai tore Fatt mot!
TOREBMW Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 mot har jeg enda ..motgang er noe man blir vant med med bil!! har fått tak i ny blokk nå.den skal til OSS neste uke for borring/planing og frese spor til pianotråd! forhåpentligvis så kan jeg montere i ny blokk neste helg.alt ligger klart ballangsert og venter nå..
Sunspec Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Det er kjipt når sånt skjer! Håper ikke blokka mi også har sprekkdannelse, fordi toppen hadde hvertfall sprekk. satser på det beste..
TOREBMW Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 er ikke så ofte slikt skjer..(bare med de uheldige) nå er iallefall en ny blokk ferdig demontert og klar til og sendes til oslo på onsdag.
sealed Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 hei..en liten update.fikk tilbake blokka fra honing og der viser det sprekkdannelse i det ene hullet..bare nedturer om dagen..ikke nok med at den første veiva jeg fikk var skeiv som en banan..men så dette deppa Huff, leit å høre. Bra du enda har motet oppe Lykke til vidre, konge prosjekt
TOREBMW Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 hei..en liten update.fikk tilbake blokka fra honing og der viser det sprekkdannelse i det ene hullet..bare nedturer om dagen..ikke nok med at den første veiva jeg fikk var skeiv som en banan..men så dette deppa Huff, leit å høre. Bra du enda har motet oppe Lykke til vidre, konge prosjekt takk takk da var iallefall den nye blokka sendt østover..håper bare jeg får den raskt tilbake
TOREBMW Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 der var ny blokk på plass og montering har begynt (takk bjørn)
turbo_fever Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 bra du gidder og skru, håpe det ikke skjer noe anna da, for din skylld. Må vel klø litt etter å kjøre litt og:D De ser rått ut som vanleg dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå