Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for tilbudet jeg har fått tak i blokk men det som er problemet nå er og få borret,oringet og planet den fortere en svinnt.det blir nok et problem :( jeg som hadde fixa meg mapping før 18mai treffet på skogen også..får håpe jeg har litt flax nå snart :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tore.

Snakka med mossel istad, hørte du hadde møtt litt motvind, kjipe greier. Kunne gjerne tenkt meg å mappe sammen med dere hos borger, har selv det sprutet han har laget. Håper du får maskinert blokka di, forøvrig så har vi en lokal helt her som kan lage pianoringer, han gjør det rimelig kjapt også. For en billig penge, mossel nevte det vel såvidt for deg tror jeg. Det ligger jo et maskineringsverksted nede på sørlandet et sted, som sikkert kan ta seg av borring/honing for deg. Har vært litt i kontakt med disse selv, eventuelt har du oslo sylinderservice.

Før du vet ordet av det er vi ute og mapper på 17 mai tore :)

Fatt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mot har jeg enda :) ..motgang er noe man blir vant med med bil!! har fått tak i ny blokk nå.den skal til OSS neste uke for borring/planing og frese spor til pianotråd! forhåpentligvis så kan jeg montere i ny blokk neste helg.alt ligger klart ballangsert og venter nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..en liten update.

fikk tilbake blokka fra honing og der viser det sprekkdannelse i det ene hullet..bare nedturer om dagen..ikke nok med at den første veiva jeg fikk var skeiv som en banan..men så dette :cry: deppa

Huff, leit å høre. Bra du enda har motet oppe :D

Lykke til vidre, konge prosjekt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..en liten update.

fikk tilbake blokka fra honing og der viser det sprekkdannelse i det ene hullet..bare nedturer om dagen..ikke nok med at den første veiva jeg fikk var skeiv som en banan..men så dette :cry: deppa

Huff, leit å høre. Bra du enda har motet oppe :D

Lykke til vidre, konge prosjekt :wink:

takk takk :D

da var iallefall den nye blokka sendt østover..håper bare jeg får den raskt tilbake [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...