TOREBMW Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Det her går unna tore Blir knallbra. Har du snakka med BS angående mapping? Og vet du om han har en bærbar bredbåndsmåler som han bruker under mapping? mvh Lars jeg snakker med bs jevnlig og det er ikke problem med mapping når jeg er ferdig.ja han har bredbåndslamda(et must)han er meget dyktig
Rovderacing Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Ser steika bra ut dette Tore.. Bilen blir jo knallrå den
TOREBMW Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 da er motor omtrent klar for og montere i bilen:) litt bilder:
sh0rty^ Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Det her går unna tore Blir knallbra. Har du snakka med BS angående mapping? Og vet du om han har en bærbar bredbåndsmåler som han bruker under mapping? mvh Lars jeg snakker med bs jevnlig og det er ikke problem med mapping når jeg er ferdig.ja han har bredbåndslamda(et must)han er meget dyktig Har fått et intrykk av at han vet hva han driver med ja Har selv kjøpt datasprutet "bse" av han, som han selv har designet. Tenkte kanskje vi kunne prøve å samkjøre mapping den dagen du skal bortover? Vet ikke ossen tanker du har om det, men det kunne jo vært morro. mvh Lars
TOREBMW Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 det er bare gøy med flere som skal mappe.borger har helt sikkert ikke noe imot det bjørn skal også så da er vi 3stk
mossel Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 det er bare gøy med flere som skal mappe.borger har helt sikkert ikke noe imot det bjørn skal også så da er vi 3stk hehe, jeg får sveiset ferdig eksosen i dag (3,5toms rustfritt) og begynner å begi meg ut på trykkrør samt montering av intercooler i kveld. Da er det eneste som mangler å få koblet opp datasprutet, jeg er nå igang med å fjerne ledninger fra org. ledningsnett som jeg ikke trenger. Så mapping 17.mai er ikke utenkelig!
TOREBMW Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 det er bare gøy med flere som skal mappe.borger har helt sikkert ikke noe imot det bjørn skal også så da er vi 3stk hehe, jeg får sveiset ferdig eksosen i dag (3,5toms rustfritt) og begynner å begi meg ut på trykkrør samt montering av intercooler i kveld. Da er det eneste som mangler å få koblet opp datasprutet, jeg er nå igang med å fjerne ledninger fra org. ledningsnett som jeg ikke trenger. Så mapping 17.mai er ikke utenkelig! det høres bra ut jeg fikk selv montert motor idag.så det nærmer seg her også
RoaldJ Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 harregud ka du jåbba da farr.. får motor eg o t helgå så då ska d bli skruing på meg o.. hehe. håpa bare eg får d t me jips
Jealous_much Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Steike prosjekte ditt ser bra ut Sko tatt meg ein tur og kjikka ein dag
TOREBMW Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 jobber som en helt ja:) fikk gjort litt idag også(starta kl. 08.00) motoren begynner og bli ferdig sveiset ferdig eksos idag(kommer sikkert mange kometarer på potta hehe jeg synes det ble skikkelig stilig iallefall
Gunnar Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Du vet at slik nedoverblås er for dieselmotorer eller, Tore? Neida, syns det ser tøft ut jeg.
TOREBMW Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 hehehe stemmer det.mange som har sagt det ja.skiller seg litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå