Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil ikke det store innsuget lage endel turbolag?

Det kan se ut som at det rommer endel luft

det er ikke så stort som det ser ut til.en del modifiseringer under bla.men time will show. tviler på at det vil lage noe problem angående turbolag men.om det skulle være noe problem så er det lite som skal til for og minke volumet på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal lage et helvetes stort innsug eller trykkrør før du klarer å merke forskjell på turbolag`..

Tenk litt på hvor mye luft en motor forbruker, å sammenlign med hvor mange liter innsuget er, så er det et enkelt regnestykke å forstå.. :)

Gromt prosjekt dette! Skulle ønske jeg hadde midler til å bygge noe så gromt selv :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg var i notodden og drev med mapping.alt gikk fint da det plutselig kom myyyyyye hvit røyk bak bilen,og tempen på motoren økte dramatisk.etter sjekk ser vi at motor har brukt alt kjølevannet på ca 3min :shock: og innsuget er fullt AV KJØLEVANN.det er sylinder nr 4 som har problemer.enten toppakning,topp, eller blokkk som slipper inn vann i sylinder.har ikke funnet mot til og demontere enda.håper pågangsmotet kommer om ikke så lenge.det var en stoor skuffelse for meg dette.fatter ikke hva som kan gjøre dette.

uansett det var et kjempetreff for dere som har arrangert dette treffet.

fikk meg en opplevelse i helge sin bil som var helt sinnsyk!!!

kommer tilbake med innfo så snart jeg har fått demontert motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette er über kjipt Tore. Din bil var den jeg hadde gledet meg mest til å se og høre live denne dagen :( .

Håper det ikke er alt for mye som er galt. Du har jo skrudd rimelig gjevtn i lang tid nå, fortjener å få litt igjen for strevet :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var meget kjipt..hang lenge med leppa etterpå.men det er bare og stå på videre..skal mere motgang før jeg gir meg hehe..har også innvestert i nytt understell som ligger klart på verkstedet.kommer sterkt tilbake :wink::wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...