Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var nede på kaien/bryggen i Haugesund (der ved Hotel Amanda) og tok noen pils mens jeg håpte bilen skulle komme, den gang ei... Håper ting gikk som de skulle...

Er i Haugesund på Alvheim prosjektet denne gang, har dog ikke bil etter jobb, så er vanskelig å komme seg til å fra ting, derfor jeg ikke har gitt deg en lyd...

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. føler meg dårlig og dum at eg ikke tok turen opp på Streetmeet i dag.

Da hadde eg garantert hengt rundt bilen din hele tiden, for bilen din har eg beundret siden første gang eg så den! Mener det var på Superstreet treffet i 2005 eg så den for første gang. Da var den ikke ferdig heller, radiator var iallefall ikke koblet til..

Etter min mening, så har du norges nydeligste bil!! ;)

Det finnes ikke noe råere, og nå har eg ikke ord for hva eg skal skrive.

Tør eg spørre hvor mye du har lagt ut?

Du kjører vel ikke tur rundt på Åkra en gang og 2 i fremtiden? :)

Regner med og se deg på Superstreet treffet i år også? :D

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nede på kaien/bryggen i Haugesund (der ved Hotel Amanda) og tok noen pils mens jeg håpte bilen skulle komme, den gang ei... Håper ting gikk som de skulle...

Er i Haugesund på Alvheim prosjektet denne gang, har dog ikke bil etter jobb, så er vanskelig å komme seg til å fra ting, derfor jeg ikke har gitt deg en lyd...

Bjørn

alt gikk bra men dette var på amanda kjøpesenter.var der en stund men så ble det kaldt etterhvert og vi kjørte hjem.siden den ikke er 100% mappa så ville jeg ikke ta noe bykjøring med den.filminga lot vente på seg også:( men slenger ut et par bilder her:

IMG_1302.jpg

skyggene er bare noen balletdansere :lol:

IMG_1306.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...