TOREBMW Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 skal prøve og få lagt ut en film av bremsing jeg etterhvert
TOREBMW Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 det går helt supert.var ute og kjørte mye i helga som var..er bare litt mapping som skal til så er den 100%
RoaldJ Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 kuuuult.. og alt funker som normalt?. ingen barnesykdommer etter toppakningbytte?
TOREBMW Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 nei alt virker som det skal.venter nye plugger nå.kommer imorgen,etterpå er det finjustering så skal alt være iorden
TOREBMW Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 takk gunnar imorgen skal bilen ut og luftes..den maler som en katt etter jeg fikk nye pluggene montert..utrolig forsjell..skal ta med filmkamera og lage en snutt
TOREBMW Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 gleder meg selv..skal få en kompis til og filme.han har laget flere reklamefilmer for tv2. skal bli gøy og se hvordan det blir
TOREBMW Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 jepp skal ut med den imorgen(søndag) kommer en gjeng og ser på
Bjørn B Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg var nede på kaien/bryggen i Haugesund (der ved Hotel Amanda) og tok noen pils mens jeg håpte bilen skulle komme, den gang ei... Håper ting gikk som de skulle... Er i Haugesund på Alvheim prosjektet denne gang, har dog ikke bil etter jobb, så er vanskelig å komme seg til å fra ting, derfor jeg ikke har gitt deg en lyd... Bjørn
Larsi Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Off.. føler meg dårlig og dum at eg ikke tok turen opp på Streetmeet i dag. Da hadde eg garantert hengt rundt bilen din hele tiden, for bilen din har eg beundret siden første gang eg så den! Mener det var på Superstreet treffet i 2005 eg så den for første gang. Da var den ikke ferdig heller, radiator var iallefall ikke koblet til.. Etter min mening, så har du norges nydeligste bil!! Det finnes ikke noe råere, og nå har eg ikke ord for hva eg skal skrive. Tør eg spørre hvor mye du har lagt ut? Du kjører vel ikke tur rundt på Åkra en gang og 2 i fremtiden? Regner med og se deg på Superstreet treffet i år også? Mvh.
TOREBMW Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Jeg var nede på kaien/bryggen i Haugesund (der ved Hotel Amanda) og tok noen pils mens jeg håpte bilen skulle komme, den gang ei... Håper ting gikk som de skulle...Er i Haugesund på Alvheim prosjektet denne gang, har dog ikke bil etter jobb, så er vanskelig å komme seg til å fra ting, derfor jeg ikke har gitt deg en lyd... Bjørn alt gikk bra men dette var på amanda kjøpesenter.var der en stund men så ble det kaldt etterhvert og vi kjørte hjem.siden den ikke er 100% mappa så ville jeg ikke ta noe bykjøring med den.filminga lot vente på seg også men slenger ut et par bilder her: skyggene er bare noen balletdansere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå