TOREBMW Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 Jo stoler på han men er artig å se litt papirer når den lader osv med tanke på turbon / oppsettet jeg ser du bor rett i nærheten av meg så bare ta turen en dag og sitt på en tur og bedøm selv;)
RoaldJ Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 rimeligt bratte bakke da tore åsså går an ikkje ner ijen hellår
Thunegutt Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 gratiss tore 538HK på bakhjula e jo ikkje så værst d...
bmwrasaren Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Det var jo en veldig fin kurve da, og det viser jo at motoren er godt bygd og at den har et jevnt drag. Så du må væra godt fornøyd med det
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Har værrt å sett på den før Tore, er broderen til Nils Petter her ser du. Men kommer gladlig å får en testtur
Cosmos Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 nå har jeg sett gjennom alle sidene og bilen din er utrolig fin skulle ønske jeg hadde hatt den
RoaldJ Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 hehe.. er muligheten til stede for at den kan gå bedre med "mindre" mods.. så skal du ikke se vekk ifra de er på vei, tenker jeg
Gunnar Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Gratulerer Tore. Syns det var fine tall jeg - og er det såpass simple ting som skal til for enda mer, så er jo ikke det så ille..
Pedi Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Antar at værre kamaksler er på vei? mye mulig Hmmm... Du skulle gjort som meg, handlet de rette med en gang vettu Lurer på om jeg skal ta med meg mine når jeg skal ut til deg i kveld, bare for å friste deg litt? Hehe...
JAL_535i Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Det var jo en veldig fin kurve da, og det viser jo at motoren er godt bygd og at den har et jevnt drag. Så du må væra godt fornøyd med det Kanskje det e eg som ser feil, men syns du har posta bilde av lambdaverdi å manifold absolute pressure! Edit: ser du nevnte det i posten din sjøl. Men e jo ikke ei effektkurve vi ser her, til dere som syns kurva så bra ut =)
propan Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Hvor blir det av de faktiske bremsepapirene som viser kw og torque? Hadde vært moro og sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå