kazynor Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 tore....jeg elsker deg...elsker deg for å være den mannen du er for å sette sammen noe så inni helvette DIGG! HAR LYST TIL Å HA BARNA DINE TORE! brukt over en time nå og lest gjennom alle 67 sidene hehe. og det eneste spørsmålet jeg klarer å få frem er: hva faen brukes pianotråd til?
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 tore....jeg elsker deg...elsker deg for å være den mannen du er for å sette sammen noe så inni helvette DIGG! HAR LYST TIL Å HA BARNA DINE TORE! brukt over en time nå og lest gjennom alle 67 sidene hehe. og det eneste spørsmålet jeg klarer å få frem er: hva faen brukes pianotråd til? Kort innpå: Pianotråd freses ned i blokka og skjærer inn i stål kanten på toppaknigen for og lage en litt kraftigere forsegling mellom sylinder og topp.
bmwrasaren Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Ja nå venter vi alle spent på bremsepapirene!
BMWPower Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 tore....jeg elsker deg...elsker deg for å være den mannen du er for å sette sammen noe så inni helvette DIGG! HAR LYST TIL Å HA BARNA DINE TORE! Styggt redd for du er for sent ute, gutten har nettopp gifta seg Men mulig du får noe action på si??? Får sende Tore en PM
JAL_535i Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 ikke hvilken som helst bil som kjørte brudeparet heller
TOREBMW Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 på tide med en liten update på hva jeg driver med om dagen
Pedi Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Nei, faen Tore... Jeg så syns at det var så bra at du hadde den vanlige hekken, og så putter du på den "M3-greia" ???? Nei og nei... Hvilket Orginal-Polizei er det som har prakka på deg denne ideen da??? Dette sa du ingenting om da jeg traff på deg tidligere i dag...
TOREBMW Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 forandring fryder var ikke så mye jeg fikk si til deg idag da på kjøpesenteret du får ta deg en tur på verkstedet en dag da vettdu
TOREBMW Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 det er bra. skal en tur til atle rett over nyttår og ordne noe farge på luka bla.
Kristov Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Hvordan var det å ettermontere dette når skjermene er i glassfiber?
TOREBMW Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 går ganske greit det. men skal skifte skjermer neste år. da blir alt stål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå