Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja jeg driver og jobber med en 1.6 liter som jeg skal ha 2 dobble forgassere på. regner med og få over 100hk på den.blir helt vilt. ingenting er som en 4er :stupid:

det er ikke bare utvendig kosmetisk funksjon på den rumpa der. men det vet jo alle som kan noe om m3 e30 :rompe:

god jul alle sammen :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Tore - vi vet det... Som sagt - det er din bil, og smaken er som baken. Syns din var sinnsykt tøff med den bakenden som var - og skilte seg litt ut fra de andre gravide E30ene...

Men som du vet, det er ikke kritikk - bare en personlig mening som vi har utvekslet i mange mange år - heldigvis.... Da vi vet hvor vi har hverandre alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, faen Tore... Jeg så syns at det var så bra at du hadde den vanlige hekken, og så putter du på den "M3-greia" ???? Nei og nei... Hvilket Orginal-Polizei er det som har prakka på deg denne ideen da??? Dette sa du ingenting om da jeg traff på deg tidligere i dag...

hold deg te E21 du pedi, for E30 har du ikkje peil på :lol: haha

blir bra detta tore :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold deg te E21 du pedi, for E30 har du ikkje peil på :lol: haha

blir bra detta tore :D

Dette er du og jeg diskutert 1000 ganger i garasjen min, Thunegutt, og hver gang så kommer vi frem til samme ting: Du er totalt underlegen med dine meninger om dette, hehe...

De gravide E30ene trenger ingen overhengende sprettrumpe, enkelt og greit.

Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke kjøpte den lilla orginale E30 M3 caben som sto til salgs på Rudskogen da vi var der i fjor... Den har jo faktisk rette rumpa og den - orginalt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold deg te E21 du pedi, for E30 har du ikkje peil på :lol: haha

blir bra detta tore :D

Dette er du og jeg diskutert 1000 ganger i garasjen min, Thunegutt, og hver gang så kommer vi frem til samme ting: Du er totalt underlegen med dine meninger om dette, hehe...

De gravide E30ene trenger ingen overhengende sprettrumpe, enkelt og greit.

Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke kjøpte den lilla orginale E30 M3 caben som sto til salgs på Rudskogen da vi var der i fjor... Den har jo faktisk rette rumpa og den - orginalt!!!!!!!

ja, M3 E30 cab har den stygge ræva. ein sånn sko du hatt vettu :D men e bare et problem då!! E30 e tydligvis for nytt for deg... :?:roll: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...