TOREBMW Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 Her går det unna gitt hehe må jobbe litt i jula også
E34 power Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Så pedi sa nei nei,bilen va bra den,den hekken der e de versta me heile m3 en ,du ska vel ha strikk motoren og snart då
TOREBMW Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 ja jeg driver og jobber med en 1.6 liter som jeg skal ha 2 dobble forgassere på. regner med og få over 100hk på den.blir helt vilt. ingenting er som en 4er det er ikke bare utvendig kosmetisk funksjon på den rumpa der. men det vet jo alle som kan noe om m3 e30 god jul alle sammen
Pedi Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Jada, Tore - vi vet det... Som sagt - det er din bil, og smaken er som baken. Syns din var sinnsykt tøff med den bakenden som var - og skilte seg litt ut fra de andre gravide E30ene... Men som du vet, det er ikke kritikk - bare en personlig mening som vi har utvekslet i mange mange år - heldigvis.... Da vi vet hvor vi har hverandre alltid...
JAL_535i Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 "Ikke BARE en kosmetisk funksjon" Den "kosmetiske" funksjonen kan vel diskuteres... er vel helst BARE aerodynamisk funksjon spør du meg... og sikkert Pedi også
alekspp Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 ååå. fy fan førr en bil.. uff, no blei æ avensjuk.. stå på, du e flink
Thunegutt Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Nei, faen Tore... Jeg så syns at det var så bra at du hadde den vanlige hekken, og så putter du på den "M3-greia" ???? Nei og nei... Hvilket Orginal-Polizei er det som har prakka på deg denne ideen da??? Dette sa du ingenting om da jeg traff på deg tidligere i dag... hold deg te E21 du pedi, for E30 har du ikkje peil på haha blir bra detta tore
Pedi Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 hold deg te E21 du pedi, for E30 har du ikkje peil på haha blir bra detta tore Dette er du og jeg diskutert 1000 ganger i garasjen min, Thunegutt, og hver gang så kommer vi frem til samme ting: Du er totalt underlegen med dine meninger om dette, hehe... De gravide E30ene trenger ingen overhengende sprettrumpe, enkelt og greit. Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke kjøpte den lilla orginale E30 M3 caben som sto til salgs på Rudskogen da vi var der i fjor... Den har jo faktisk rette rumpa og den - orginalt!!!!!!!
Kristian Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 dette er den eneste og beste løsninga tore blir übergromt!
Thunegutt Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 hold deg te E21 du pedi, for E30 har du ikkje peil på haha blir bra detta tore Dette er du og jeg diskutert 1000 ganger i garasjen min, Thunegutt, og hver gang så kommer vi frem til samme ting: Du er totalt underlegen med dine meninger om dette, hehe... De gravide E30ene trenger ingen overhengende sprettrumpe, enkelt og greit. Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke kjøpte den lilla orginale E30 M3 caben som sto til salgs på Rudskogen da vi var der i fjor... Den har jo faktisk rette rumpa og den - orginalt!!!!!!! ja, M3 E30 cab har den stygge ræva. ein sånn sko du hatt vettu men e bare et problem då!! E30 e tydligvis for nytt for deg... hehe
///oddvar Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Hvor har du kjøpt turboen? Tilfeldigvis fra en i stavanger?
TOREBMW Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 nei. turboen er kjøpt ny fra en i oslo.
TOREBMW Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 da er felgene montert på bilen. må si jeg ble veldig fornøyd selv:) venter bare på at bakluka + div. skal bli ferdig lakkert! noen bilder:
E34 power Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Dei hjulo blei jo sjef da,ka type felger e de,dim på dei
TOREBMW Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 det er OZ MITO 10.5"x18 bak og 9"x18 fremme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå