Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Nydelige felger!! Ble sinnsykt bra. Men du, er det mulig og kjøpe den streameren du har i ruta? Unikt design, sett den før, men kommer ikke på hvor..
TOREBMW Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 det er mitt design hehe.kan få laget slikt ja. ta kontakt på pm
Sir Hofstad Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 da er felgene montert på bilen. må si jeg ble veldig fornøyd selv:) venter bare på at bakluka + div. skal bli ferdig lakkert!noen bilder: [ /quote] VANNVITTIIG
Stian Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Coolt Tore. Gledar meg til å sjå bilen "live" i år.
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 damn.. eg må jo ta turen t garasjet ein dag eg då jo å titta på rims`å blei goood!
Ola. Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Nå har jeg bladd meg frem og tilbake i denne tråden, uten å finne eksakte specs på det siste motorbygget ditt Torebmw Kunne du listet opp litt? Komp? Kammer? Topp (portet/ventiler?) Turbo type/str? Bilen ble helrå med de nye hjula!!
Thunegutt Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 paste jo fint dei framhjula i forhold til skjermen. sånn ca likt som på min d
Thunegutt Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 må jo varra lågare vettu thunegutten tenkte på sporvidden...
TOREBMW Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 dine stikke mer utforbi thuni hehe. men da er det bare og vente på delene fra lakkering.da blir bilen ferdig. endelig
Ola. Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Nå har jeg bladd meg frem og tilbake i denne tråden, uten å finne eksakte specs på det siste motorbygget ditt Torebmw Kunne du listet opp litt? Komp? Kammer? Topp (portet/ventiler?) Turbo type/str? Bilen ble helrå med de nye hjula!! Hemmelig?
TOREBMW Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Nå har jeg bladd meg frem og tilbake i denne tråden, uten å finne eksakte specs på det siste motorbygget ditt Torebmw Kunne du listet opp litt? Komp? Kammer? Topp (portet/ventiler?) Turbo type/str? Bilen ble helrå med de nye hjula!! Hemmelig? hehe nei men glemt=ja her er litt info på engelsk. mye skrivefeil ja.men pytt pytt bmw m50 b25 without vanos. home made intake in aluminium with 80mm trotlebody and nos intake noosle. home made exsaust pulsplitt headers. turbo is a turbonetics t72 A/R 89 exaust (max 850hp) engine blokk is bored to 84.5 piano treads stronger head gasket modyfied sylinder head cp pistons 2.8l crankshaft (hardened) with oil noosle for pistons racing connetion rods(pauter) flywheel is lightend intercooler type spearco 1050ccm fuel noosle aeromotive fuel pressure regulator aeromotive fuel pump (biggest one) ppf blow off valve ppf fuel rack custom made oil catch tank custom made fuel catch tank engine manegement is haltech e6x with dis-4 spark system
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå