TOREBMW Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 He he Tore, i dag har jeg kjøpt meg nesten lik bil som deg. Dog langt fra så strøken å grom. 325 86 med alt bygd på fra org M3. Så M3 looken er der. Måtte jo ha en vinter bil. på tide du kommer med en skikkelig bil nå vettu hehe...skulle ringe deg opp igjen idag..men glemte det ut....mange ting som skjer om dagen
Spiritus Sancti Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Åssen går det med huset da Tore? Når er innflyttingsfesten? Hehe
TOREBMW Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Åssen går det med huset da Tore? Når er innflyttingsfesten? Hehe jo det går bra med huset..er mye ferdig..altid litt igjen da men men..torsdag den 28.08.fikk vi en liten jente som vil oppta mesteparten av min tid tenker jeg men den festen kan vi ta til neste sommer
mossel Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Tore: Hva med å bli med til Våler 20-21sept? BMW-dagene til BMWCCN. Der kommer vi til å samles en stor gjeng! Mye kjøring å morro! Så får vi tatt den samlingen vi har snakket om en stund!
Spiritus Sancti Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Åssen går det med huset da Tore? Når er innflyttingsfesten? Hehe jo det går bra med huset..er mye ferdig..altid litt igjen da men men..torsdag den 29.08.fikk vi en liten jente som vil opppta mesteparten av min tid tenker jeg men den festen kan vi ta til neste sommer Tøft:) Bare å ringe hvis du lurer på noe ang huset hehe Oioi, gratulerer med datter da:) Første gang eller? Jeg kommer på festen jeg, uansett hvor langt jeg må kjøre
TOREBMW Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Åssen går det med huset da Tore? Når er innflyttingsfesten? Hehe jo det går bra med huset..er mye ferdig..altid litt igjen da men men..torsdag den 29.08.fikk vi en liten jente som vil opppta mesteparten av min tid tenker jeg men den festen kan vi ta til neste sommer Tøft:) Bare å ringe hvis du lurer på noe ang huset hehe Oioi, gratulerer med datter da:) Første gang eller? Jeg kommer på festen jeg, uansett hvor langt jeg må kjøre ja du kan komme når jeg setter igang og skal bygge en stor garasje her det er første gang med barn ja. ja fest må vi lage til
RoaldJ Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Tore daaaah... fekk kje du jentongen på bursdagen min da?! å d va dagen før håpa d va ein tastefeil me den innvalide fingen din.
Astri Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 torsdag den 29.08.fikk vi en liten jente som vil opppta mesteparten av min tid tenker jeg Gratulerer så mye te deg og madammen.
TOREBMW Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Tore daaaah... fekk kje du jentongen på bursdagen min da?! å d va dagen før håpa d va ein tastefeil me den innvalide fingen din. hehe jo..torsdag er den 28.08.. en aldri så liten trykkleif
TOREBMW Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 torsdag den 29.08.fikk vi en liten jente som vil opppta mesteparten av min tid tenker jeg Gratulerer så mye te deg og madammen. takker så meget
GunnarM Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Håpa fingen e klar snart tore, bilen min e klar for ny motor hvertfall:D
Maloi Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Gratulere med unge:) Og en helt sinnsykt rå bil!!
TOREBMW Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Gratulere med unge:) Og en helt sinnsykt rå bil!! takker
leif harald Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Gratulerer med unge tore! Du vet vel ikke om noen M50 b25 eller oppover til salgs runtom her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå