TOREBMW Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Reportasje absolutt verdt å lese..Skjønner ikke dama at man har en hobby, så kan det heller værra.. Du sover nå i det minste i senga håper jeg? Har forøvrig spurt dama om ho vil være med i garasjen. Har Tv, internett og varme og alt der, men ikke f... Ho nekter plent å sitte der ute.. Hennes egen feil.. kjenner til det...tror faktisk det koker ned til at dem er sjalu på alt tida vi bruker på bilene! kan forsåvidt forstå det også...men kan vi la være da? NEI
D.C.V Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Mega rå bil Skal ut å kjøpe gatebil bladet kun pga av din bil
JonasD Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Grattis med oppslag i Gatebil Magazine ja! Sinnsyk fin bil! Har ikke noen videoer der der vi får høre litt mer motorlyder da? Fra da du har eks. testkjørt den?...
Torek Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Fin reportasje ja Grættis. Utrolig pen M3 dette her. Gjennomført bygg. Satser på å få se denne på treff i løpet av sommeren da
TOREBMW Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Grattis med oppslag i Gatebil Magazine ja!Sinnsyk fin bil! Har ikke noen videoer der der vi får høre litt mer motorlyder da? Fra da du har eks. testkjørt den?... har en liten snutt her..men må ut og lage en ny tror jeg..kamera blir altid glemt når jeg er ute og kjører
oddis Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Må bare stille meg i rekken av gratulasjoner. Leste nettopp artikkelen, og den var bra. Dessverre bare et lite bilde av motorrommet dog. Men moro å se bimmers.no skiltplater Er en mindre turbo på "to-do"-lista? Ser på filmen at det er øøørlite lagg
TOREBMW Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Må bare stille meg i rekken av gratulasjoner. Leste nettopp artikkelen, og den var bra. Dessverre bare et lite bilde av motorrommet dog. Men moro å se bimmers.no skiltplater Er en mindre turbo på "to-do"-lista? Ser på filmen at det er øøørlite lagg hehe ja det er lag i nå (ketchup)..den har AR 0.89 på eksos så den er ikke så stor, men muligens jeg går for mindre kompressorhus.så skal det monteres nye kammer også. da får den mere luft og lagget vil bli litt mindre.går for og bremse litt mere neste år..
BmwE36Jinta Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Rå bil bare helt sykt gromt skulle bare jeg hadde en slik en i garasjen hehe..
børge Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 satann...==) men vil faktisk si at bilen dser finere ut på bildene her enn i gatebil
E30_Dale Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Synes at den såg velidg fin ut i gatebil jeg . Gratla me store reportasje!
TOREBMW Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Synes at den såg velidg fin ut i gatebil jeg . Gratla me store reportasje! takker....
TOREBMW Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 lenge siden sist oppdatering. men bilen er tatt ut av garasjen og vasket og skal forhåpentligvis lakkeres om ikke så lenge(skade bak) bilder av jobben kommer om ikke så lenge. måtte blåse liv i tråden igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå