Thunegutt Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Og da skal du være me te rudskogen og få testet den på bane! D er jo der den hører hjemme..?
TOREBMW Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 da var bilen endelig ferdig lakkert. godt og få den hjem igjen
gnmfr Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 OT: tipper det var Geir fra Porsgrunn, med sin M3 turbo Mikael! så den je også og det var den til geir her inne...
TOREBMW Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Og da skal du være me te rudskogen og få testet den på bane! D er jo der den hører hjemme..? det er helt korekt
tool-nes Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Er det noe sted de selger bolt-on grenrør med toppmontert turbo til m50? Eller må man tilpasse alt selv slik du har gjort? Jeg er ikke i nærheten av å være så flink at jeg hadde klart det du driver med.. hehe
vetu03 Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Er det noe sted de selger bolt-on grenrør med toppmontert turbo til m50?Eller må man tilpasse alt selv slik du har gjort? Jeg er ikke i nærheten av å være så flink at jeg hadde klart det du driver med.. hehe PPF selger vel dette... Og sikkert noen fler!
E30_Dale Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Studerte an litt mer nøye på amanda i dag! Flotte E30 du har Tore
e30 tic Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 såg et bilde av motor rommet ditt i en tråd her, da kom jeg på at det ikke har vert mye liv i tråden.. er det slik at bilen er klar for sesongen og bare står og venter?
M3 Yngve Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Blir nok bare støv samler denne bilen. Denne ser vi nok aldrig på noe bane treff på østlandet. Kan komme å hente den Tore, så skal vi se hva den duger til.
mossel Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Husker vi tusla rundt på go-cart banen i denne bilen Tore, du bare må komme deg til Rudskogen/Våler i løpet av denne sesongen! Som Yngve sier, vi kommer å henter den (og deg)! hehehe
Thunegutt Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Og da skal du være me te rudskogen og få testet den på bane! D er jo der den hører hjemme..? det er helt korekt Er ikke dette en lovnad?
Torek Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Lyden er borte.. Det er jo over halve opplevelsen
TOREBMW Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 puster litt liv i tråden jeg. den har samla støv i lengre tider nå. har ikke blitt brukt på snart 1 år. så det er på tide. har satt bilen på wheeldollyes og skal polere og gå over bilen og sjekke tilstanden. vet ikke om det er pga. lang lagring men det ser ut for at tannstanga har tatt kvelden og lekker ut all servo olja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå