evovrs Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 puster litt liv i tråden jeg. den har samla støv i lengre tider nå. har ikke blitt brukt på snart 1 år. så det er på tide. har satt bilen på wheeldollyes og skal polere og gå over bilen og sjekke tilstanden. vet ikke om det er pga. lang lagring men det ser ut for at tannstanga har tatt kvelden og lekker ut all servo olja Dette er typisk når du setter bort bilen og ikke bruker den, blir som om biler furter og tar igjen ,,, Autronicen min gikk til H...... over vinteren mens bilen bare sto,,, Liker alså ikke å bli satt bort,,, slikt skal ikke gjøres. Du kommer til å angre som et uvær hvis du selger den bilen, jeg har selv solgt noen slike biler tidligere, og den dag i dag angrer jeg på det, når du har en fin plass bilen kan stå er det ikke noe å tenke på, legg trekket over den, og ta den ut de dagene som er fine,,, Lykke til
RS4 Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Fin reportasje i gatebil da Hmmm, leser igjenom noe gammelt her, men hvilke magasin var det? Hvilke utgave? Noen som har det på pdf fil/Internett? Rå bil ja:-) Synd med salget, Tore
SSM Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg har det i PDF, send meg e-mailen din på PM. Vi kan bytte PDF filen i RS4en din!!!!!!
evovrs Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg har det i PDF, send meg e-mailen din på PM. Vi kan bytte PDF filen i RS4en din!!!!!! Røverkjøp!!!!
RS4 Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Hehe. Pm sendt. Kan senda en PDF fil på min bil i bytte:-)))
SSM Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg har det i PDF, send meg e-mailen din på PM. Vi kan bytte PDF filen i RS4en din!!!!!! Røverkjøp!!!! Lett!
Glenglen Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Uff da, hvordan skjedde det? okeida.. kjørte på en palle da jeg skulle flytte på bilen.oppi den pallen var det sikkert 1 tonn med stål så den flytta seg ikke noe særlig. Haha må si jeg lo godt når jeg leste dette Men har ikke ord for resten av bilen din, helt rått!
Bimmer Ole Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Har et lite spørsmål har du brukt de orginale underspylings dysene som var i 2.5l'n?
Pedi Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Har et lite spørsmål har du brukt de orginale underspylings dysene som var i 2.5l'n? Ja, han fikk blokka av meg - og kan ikke huske at han fjerna noen dyser der nei...
Bimmer Ole Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Ok så er ikke bytta ut med noen andre dyser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå