johanf Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Jeg har viskere på min frontlykter, men viskerbladene begynner å bli ganske så slitne. Jeg har prøvd å finne et delenummer, men har ikke lyktes. Er det noen som vet delenummeret eller klarer å finne det? Setter pris på tilbakemeldinger. _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Er det dette du leter etter? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=45 Dette fiffer du på linken Online ETK øverst på høyre side. Den er det full dele katalog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Det var akkurat det jeg lette etter - takk! Det var også der jeg lette, men fant ikke noe. Søkte på wipers, blades og alt mulig anna, men nei... _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Hvordan fungerer disse viskerne=? Hvordan slår du de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 De slår seg på og drar over et par ganger når jeg bruker vindusspylerveske. Om jeg trykker inn spaken (mot rattstanga) så kjører den en lengre prosess og bruker noe inni benken med spylerveske. Fant ut idag at det ikke er så mye bladene som er slitte, som det er ene viskermotoren som ikke går. Den siden hvor motoren funker, er det et dugandes resultat. Etter 30 mil med køkjøring fra Lillehammer, var lykteglassene på siden hvor det funket ganske rene mens på andre siden var de veldig grå og lyset var merkbart dårligere på den siden. _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Lager ikke disse viskerne riper i glasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Lager ikke disse viskerne riper i glasset? Selvfølgelig gjør dem det.. Akkurat som de vanelige vindusviskerene gjør over tid.. Men det er jo ikke viskerene som lager de værste ripene.. det er alt det som samler seg mellom viskerene og glasset.. Nesten alt mann gnir mot en hard flate vil lage riper, særlig når det er skitt i mellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Jeg har iallfall ingen planer om å fjerne viskerene bare for at de "lager riper" over tid. Frontrutra di får jo samme behandling hver dag i vintermånedene, tror ikke det er et stort problem. _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå