Nino Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 bestilte meg spillet idag.. bare for att det var en bmw med der.. noen som har erfaringer med spillet? flere bmw'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 kor du bestilte da hen? må ha det bare må ha det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 www.cdon.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 http://www.eagames.com/nfs/mostwanted/us/index.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Bestillt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Bestillt, gutta får til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 hehe.. tenkte gutteungen kunne få ett slikt playseat je. han spiller NFSU2 i helgene nå. og det er fælt å si det.. men om ett par år så kommer jeg ikke til å klare å holde følge med han.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309158&cks=PRL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Om et par år, klarer det ikke nå jeg. Ennå gutta sitter med hånd kontroll og jeg med ratt og pedaler. Elste er 12 og kjørte fra meg i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 men, artig å se fremgangen dems da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Ops! der røyk det 459kr gitt.. Når får jeg det i posten da a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Det spillet der tror jeg kan bli det beste i serien hittil. Veldig artig at det er med en Bayer, men ble litt skuffa da det var GTR'n med V8. Vil heller ha sint 6'r med turbomulighet. Men så er det vel amerikanere som lager spillet da så.... E30M3 DTM bil hadde bare vært max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Det hadde vært konge!!! E30 er jo best da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Ops! der røyk det 459kr gitt..Når får jeg det i posten da a? "Foreløpig utgivelsesdato: 24-11-2005" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Det spillet der står høyt på lista Noen som vet om det har kommet en demo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Håper dette blir litt mer realistisk enn de andre nfs spilla... Det beste bilspillet i år vil jeg tippe blir test drive unlimited:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå