Gå til innhold

BMW på tv2

John H
 Share

Anbefalte innlegg

Idar er rå, så dessverre ikke programmet hans igår, men det går kanskje i reprise?

:cry:

Skal kose seg med spenna vettu... han har skjønt det.

X3 syns jeg også er skuffende, dårlig finish, og kan ikke sammenliknes med X5!

Har ikke kjørt X3 ennå, men den selger visst som f***.

Topgear, er Autofil sin strake motsetning, viser litt hvordan det sosial demokratiske norge er, alt er fin og flott-hehe...

Får noen ukontrolerte skjelvinger når jan erik skryter uhemmet av Suzuki eh.... avleggeren etter den gamle veltepetter'n.

:oops:

Alt som ikke er britisk blir stort sett hetsett i topgear, mens det aller meste blir skrytt av i Autofil.

Syns forøvrig autofil blir mer og mer fjortiss, og programmet burde blitt delt opp i flere programmer... båt, traktor, snøskuter, moped, fly,helikopter og bil i et og samme programm... snart kommer vel gressklippere med også-grøss!

Enig der. Litt for mye fjas i samme program. Kunne vært delt opp i autofil, mopedfil, båtfil, flyfil(le) osv.

Syns Idar kjørte som en verdig BMW-M5 eier. Hadde kjørt likedan selv hvis jeg hadde 1 milliard på konto og en M5... Er jo bare å drite i fartsbøter og sånn da...

Drit fet lyd forresten i den M5'n. Tøft at han måtte hive ut barneleker av passasjersetet i Koenigseggen.... hehe... skulle vært 6 år gammel og sønn av Idar... hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X3 har blitt en veldig populær suv, med en pris som er betydelig hygligere enn storebror X5.

At X3 er stygg er jeg ikke enig i, men X5 er mye penere. få på fete X5 20" så er den fin. har sett bilder og den var virkelig barsk!

likar faktisk X3 bedre enn X5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...