Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Som sagt.. blir nok nødt til å kjøpe kompressor til V8'ern da.

Det har jeg også tenkt å gjøre dersom jeg satser å bygge videre på e34en..

Plug and Pay! :wink:

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pleier ligge på 0.4-0.5. Trenger ikke nødvendigvis forsterke for å gå høyere, men du må senke kompresjonen..

Vet derimot om folk som har kjørt 1.0 bar på original M10-motor (ikke V8eren du snakker om), men da er det snakk om dyrt datasprut for å få ting riktig.. og toppakningen gikk etter en stund.

Skrevet

jeg har ikke tid til å drive med det, desverre. Ei heller har jeg et egnet sted å drive på. Men det er moro å leke med tanken.

Stor respekt til han som vil putte turbo i en allerede stor og god motor. hard og brutalt drag fra en bil er noe man aldri blir lei av eller får nok av.

Skrevet

Tror jeg skal satse på kompressor på bilen. Blir for masse arbeid med turbo på den bilen. Skal snart begynne å legge ut bilder av bilen. Har en flott og stor garasje å mekke i.

Skrevet

Virker kanskje litt dumt å spørre om dette, men hvordan justerer man opp turbotrykket på en kompressor? Og er det mulig å ha turbotrykksmåler på en kompressor?

Skrevet
Virker kanskje litt dumt å spørre om dette, men hvordan justerer man opp turbotrykket på en kompressor? Og er det mulig å ha turbotrykksmåler på en kompressor?

Turbotrykk på kompressor :?::?

Man monterer en trykkmåler på akkurat samme måte som man gjør om man har turbo. Skifter reimhjul for å få annen utveksling, da endres ladetrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...