jarli Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Som sagt.. blir nok nødt til å kjøpe kompressor til V8'ern da. Det har jeg også tenkt å gjøre dersom jeg satser å bygge videre på e34en.. Plug and Pay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Noen som vet hvilket trykk en kompressor normalt kjører på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Noen som vet hvilket trykk en kompressor normalt kjører på? ca 0,3-0,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 hvor høyt kan man stille trykket? uten å forsterke motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Pleier ligge på 0.4-0.5. Trenger ikke nødvendigvis forsterke for å gå høyere, men du må senke kompresjonen.. Vet derimot om folk som har kjørt 1.0 bar på original M10-motor (ikke V8eren du snakker om), men da er det snakk om dyrt datasprut for å få ting riktig.. og toppakningen gikk etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 den bilen som deter snakk om her, med Turbo og greier må bare bli skikkelig MAD. Skulle jeg fikse meg et prosjekt måte det bli noe liknende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 det er jo bare for flere å starte med prosjekter. Er jo flott å drive på med noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 det er jo bare for flere å starte med prosjekter. Er jo flott å drive på med noe penger er ett stikkord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 jeg har ikke tid til å drive med det, desverre. Ei heller har jeg et egnet sted å drive på. Men det er moro å leke med tanken. Stor respekt til han som vil putte turbo i en allerede stor og god motor. hard og brutalt drag fra en bil er noe man aldri blir lei av eller får nok av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Tror jeg skal satse på kompressor på bilen. Blir for masse arbeid med turbo på den bilen. Skal snart begynne å legge ut bilder av bilen. Har en flott og stor garasje å mekke i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Virker kanskje litt dumt å spørre om dette, men hvordan justerer man opp turbotrykket på en kompressor? Og er det mulig å ha turbotrykksmåler på en kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Virker kanskje litt dumt å spørre om dette, men hvordan justerer man opp turbotrykket på en kompressor? Og er det mulig å ha turbotrykksmåler på en kompressor? Turbotrykk på kompressor Man monterer en trykkmåler på akkurat samme måte som man gjør om man har turbo. Skifter reimhjul for å få annen utveksling, da endres ladetrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 takker for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå