Ostespiller Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 hei hei Har lekt detektiv i 2 uker nå. Jeg trenger små heve/senke motorer. Ting må bygges inn i bilen og komme ut elektrisk ved hjelp av en slags motor. Jeg vet at det ikke er noe stress. Men jeg har ikke sjangs til å finne ut hvor jeg kan få kjøpt det. Er det noen som kan være til hjelp? Hvis jeg får til dette, ville James Bond måpet av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Tja hva med....http://www.arngren.net/ Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Hva skal det brukes til? Servoer er veldig greie å bruke til få komponenter til å bevege på seg. Servoer er i tillegg sterke, spørs litt hvordan de er giret. Sjekk: http://www.elfa.se/no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Sjekk på produktene på elfa: 73-196-07 73-194-37 Skriv inn nummeret i feltet øverst, trykk søk. Her finnes kontroller og motor. Ferdige "heve og senke" motorer er jeg usikker om finnes i det hele tatt, men du kan lage en "heve og senke" opplegg selv med servo som motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 hei heiHar lekt detektiv i 2 uker nå. Jeg trenger små heve/senke motorer. Ting må bygges inn i bilen og komme ut elektrisk ved hjelp av en slags motor. Jeg vet at det ikke er noe stress. Men jeg har ikke sjangs til å finne ut hvor jeg kan få kjøpt det. Er det noen som kan være til hjelp? Hvis jeg får til dette, ville James Bond måpet av resultatet Ikke noe snuing aller gjemming av reg.skilt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Er ikke første prosjektet. men det ligger på min to do list- Først skal ps2 mini komme ut av dashbordet og et kontroll panel med effekt bryter og målere. men skiltet er siste hånd på verket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Hva med step-motorer fra gamle blekk skrivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 ikke dumt har en gammel fargeprinter hjemme. Får begynne med den å se om det funker. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Hva med step-motorer fra gamle blekk skrivere? Forklar. Hva hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Genialt at noen begynner med slike prosjekter.. oppdater oss her etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Sjekk på produktene på elfa:73-196-07 73-194-37 Skriv inn nummeret i feltet øverst, trykk søk. Her finnes kontroller og motor. Ferdige "heve og senke" motorer er jeg usikker om finnes i det hele tatt, men du kan lage en "heve og senke" opplegg selv med servo som motor. Takk takk. har bestillt varene nå. Legger inn noen bilder når jeg får begynt m/ byggingen. Lager en ny tråd under prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Vet ikke helt hvordan du ser for deg dette i bilen, men dersom du har en gammel PC stående så kan du kanskje bruke mekanisme fra CD-ROM, der er det jo allerede knapp for åpne/lukke, og den bruker 12V som du jo har i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Takk. Det var en god ide . men jeg tror den blir litt for pysete. Skal bruke motorer 4 forsjellige steder i bilen. Så jeg har bruk for en del rare løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Ja, jeg skrev det jo med et lite forbehold, siden jeg ikke vet størrelse/tyngde på det som skal åpnes/lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 lykke til.. hørtes kult ut.. husk å oppdater oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå