mAZE Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Hørte på P4 i stad at det var ei eldre dame i fra Arendal som hadde blitt stoppet 5 ganger siden februar fordi hun kjørte en ungdomssbil.. Som de sikkert mener hadde stor motor bla bla bla.. Hun hadde en rød cabriolet. Hun hadde ikke gjort noe galt, men politiet bare stoppet henne da fordi det var en ungdomssbil. Hva i svarten er det slags grunnlag a?? Begynner da å gå litt vel langt vil jeg påstå. Må trenger vi jo ikke engang gjøre noe galt nå før vi blir stoppet.. Er jo helt på trynet dette da.. Dama var forresten 82 el 83år tror jeg det var. Dette blir for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 haha seriøst?? skulle likt å se de politifolka når de titten inn gjennom ruta og så en gammel dame der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 haha seriøst?? skulle likt å se de politifolka når de titten inn gjennom ruta og så en gammel dame der hehe Det er så, men når hun har blitt stoppet 5 ganger a... henger jo ikke helt på kreip det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Jeg har sikkert blitt stoppet mer, uten at jeg har gjort no galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 hehe nei gjør jo ikke det. dårlig greier det der med bmw hetts Ble faktisk stoppet selv for en liten stund tilbake, 2 ganger iløpet av samme kveld, av samme politibil hehe, spurte om de hadde dårlig hukommelse, og lo av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Har de lappen så lenge? :s Jaja fin arv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Kan jo hende at hun ikke er helt stødig i trafikken, md tanke på alderen. Bare tenker på mine "oldinger", holder meg langt unna når de skal noe. Men de er verdens beste til og kjøre tror de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Kan hende hun var 72 da, fikk ikke med meg alderen helt.. Men hørtes ikke ille ut når hun snakket ihvertfall (og da ikke sexy stemme for noen som drar det i den retningen. ).. Og de vet jo ikke at hun er gammel, de ser jo bare bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 ..trur du skjønnar litt meir enn du gjer inntykk av. Dette er ikkje merkeleg i det heile....det er ein form for kontroll retta mot ungdom som er det farlegaste som er i trafikken (...ja og damer på 80+) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Hvorfor i h#%%&¤ kan ikke politiet henge etter de narkomane som de henger oppå bakfangeren på en bmw???????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Hvorfor i h#%%&¤ kan ikke politiet henge etter de narkomane som de henger oppå bakfangeren på en bmw???????????????????????? ...det er eit poeng, men politiet har og ein egen "trafikketat"...som drit i narko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 jeg har faktisk opplevd å møte politiet i en uniformert bil, i en 60-sone like ved et kjøpesenter, og det var mye folk rundt omkring, jeg holdt fartsgrensa, og satt med belte på så jeg hadde ikkeno å sjule, men som alltid når jeg ser politibiler følger jeg med de til de er ute av synet! når jeg titter opp i speilet så jeg at purkejævlen tok brekksladd og spant etter meg med blålys og sirene! jeg svingte til siden og stoppet, og da kom jævlen ut av bilen, tok førerkortet og vognkortet og gikk over bilen innvendig med falkeblikk, før han småtrippet tilbake til bilen sin... etter TI MIN!!! kom han tilbake med førerkort og vognkort og sa kort "du må skru på lysa dine..." da ble jeg så lamslått at jeg ikke visste hvor jeg skule gjøre av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 når jeg var 18 og hadde en hora golf2 med sota lykter osv osv. så ble jeg på det meste stoppen 9 ganger i løpet av en uke. og oftest stoppet dem meg bare for å spørre meg om det var min bil fikk se vognkort og føre kort så var det bare å kjøre videre. siste gangen så sa jeg til dem at jeg kom til å anmelde dem for person forfølgelse hvis dem stoppet meg uten god grunn i nermere tid. og som vane tar jeg altid og skriver opp tjeneste nr dems tilfelle det skulle skje noe bøg., og tok tjeneste nr dems og og har ikke blitt stoppet siden bortsett fra da up ga meg en fin fartsbort på 7800 med en 1.4 corolla hehe. og har stor erfaring at dem stopper ungodms biler ofte her i lillestrøms området. og på P4 i sta så sa dem at å stoppe ungodms biler var en del av rutinen demmes for å trygge trafikken eller noe sånt. og at dem syntes det var mye finere å stoppe noen en gnag for mye en for lite. ja greit det men å stoppe noen 10 ganger for mye en 1 for lite blir før drøyt. men da vet man vertfall at politiet der har lite å gjøre når dem kjører rundt. og at folk sjeneralt kjører pent? eller? hmmf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 det var på skjetten jeg ble stoppet! er vel lillestrømpurken som driver å cruiser der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Stakkars dame..skjønner godt hun blir oppgitt jeg ja.. "Tenk om bilen din var stjålet," kommenterte politiet ved et annet tilfelle. Det der brukte de som unnskyldning en av gangene.. Fra Agderposten: http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051109/LOKAL8/111090091/1004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå