Runar-CSi Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Har en kompis som skal selge dette og tenkte bare jeg skulle legge det ut her for han. Komplett luma-tuning selges, ett par små sprekker i framkant på skjørt ellers hel og fin. felger og panser kan også følge med. 15000,- .(3 helt nye continental dekk)ca 10000,- uten! som er halv pris av va den koster med alle infestninger,gitter og linse-lys.! front/hekk og scoop er i glassfiber, sideskjørta er i plast. kan ta ny type fangere og frontblekk i innbytte da det følger med egne fangere for å feste dette. Kontakt Eirik på tlf: 41256241 for mere info... eller jeg kan prøve å svare her om det er enkle spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 håper han har planer om å lakkere den og sette den tilbake til original stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 håper han har planer om å lakkere den og sette den tilbake til original stand NEI, Han skal ha RIEGER GTS!! Hehe... neida...Den skal få Alpina frontspoiler og hekkspoiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Morgan sin ombygde Alpina dette el?? eller har den blitt solgt? den gikk i Skien før hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 lå ikke den ute for 30k eller noe.....den ombygde alpinan altså. sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 "ombygd" til alpina, visst det er den bilen jeg tror som går rundt i skiensområdet så var det ikke mye som var ombygd til alpina, blei vertfall sterkt fraråda av å kjøpe den bilen av folk som kjente den. Er vel kanskje ikke helt uten grunn den aldri ble solgt heller. Edit: Kan selfølgelig være at dette ikke stemmer eller at dette ei er denne bilen, er bare noe jeg har hørt da jeg vurderte å kjøpe bil. Også lignet denne veldig. mvh lars olafsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 "ombygd" til alpina, visst det er den bilen jeg tror som går rundt i skiensområdet så var det ikke mye som var ombygd til alpina, blei vertfall sterkt fraråda av å kjøpe den bilen av folk som kjente den. Er vel kanskje ikke helt uten grunn den aldri ble solgt heller. Motor, drivverk og bremser var visst hvertfall Alpina! Fikk høre den var litt dårlig motormessig, men jeg har aldri prøvd den så jeg kan egentlig ikke uttale meg, men det var hvertfall ikke strøken utvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Det er den som gikk i Skien ja, ombygd til alpina 2.7. Understell/ bremser motor og gir er alpina og den er godkjent. Bilen er ikke strøken nei, tvert i mot men skal ribbes nå for total renovering og overhaling av motor... tikket som et trøskeværk!! ble vel kjøpt for omlag 20k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Tror faktisk den ble annonsert til 60 000 jeg, så da harn gitt noe avslag til kompisen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Tror faktisk den ble annonsert til 60 000 jeg, så da harn gitt noe avslag til kompisen din Ja, han skulle først ha 60k, så sa han at hvis noen kom med 40k så blei den solgt, men det gikk altså for 20k, hehe... ikke gæernt prosjektemne det siden den er godkjent og full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Tror faktisk den ble annonsert til 60 000 jeg, så da harn gitt noe avslag til kompisen din Ja, han skulle først ha 60k, så sa han at hvis noen kom med 40k så blei den solgt, men det gikk altså for 20k, hehe... ikke gæernt prosjektemne det siden den er godkjent og full pakke Neida... bilen kan jo bli bra den... men det aller beste hadde jo vært med et karr. bytte med tanke på at det ikke er soltak eller check control på denne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Det kittet der var nice Kanskje det blir luma på bilen min etterhvert. Hvem forhandler dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 hvor mye for frontfanger, sideskjørt og bakfanger? uten gitter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 hvor mye for frontfanger, sideskjørt og bakfanger? uten gitter... ca 10000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå