Gå til innhold

Komplett Luma styling til E30 selges! SOLGT


Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kompis som skal selge dette og tenkte bare jeg skulle legge det ut her for han.

Komplett luma-tuning selges, ett par små sprekker i framkant på skjørt ellers hel og fin. felger og panser kan også følge med. 15000,- .(3 helt nye continental dekk)ca 10000,- uten! som er halv pris av va den koster med alle infestninger,gitter og linse-lys.! front/hekk og scoop er i glassfiber, sideskjørta er i plast. kan ta ny type fangere og frontblekk i innbytte da det følger med egne fangere for å feste dette.

926481-bilde1-144610.jpg

926481-bilde2-144552.jpg

926481-bilde3-144721.jpg

926481-bilde4-144631.jpg

926481-bilde5-144527.jpg

Kontakt Eirik på tlf: 41256241 for mere info... eller jeg kan prøve å svare her om det er enkle spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ombygd" til alpina, visst det er den bilen jeg tror som går rundt i skiensområdet så var det ikke mye som var ombygd til alpina, blei vertfall sterkt fraråda av å kjøpe den bilen av folk som kjente den. Er vel kanskje ikke helt uten grunn den aldri ble solgt heller.

Edit: Kan selfølgelig være at dette ikke stemmer eller at dette ei er denne bilen, er bare noe jeg har hørt da jeg vurderte å kjøpe bil. Også lignet denne veldig.

mvh lars olafsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ombygd" til alpina, visst det er den bilen jeg tror som går rundt i skiensområdet så var det ikke mye som var ombygd til alpina, blei vertfall sterkt fraråda av å kjøpe den bilen av folk som kjente den. Er vel kanskje ikke helt uten grunn den aldri ble solgt heller.

Motor, drivverk og bremser var visst hvertfall Alpina!

Fikk høre den var litt dårlig motormessig, men jeg har aldri prøvd den så jeg kan egentlig ikke uttale meg, men det var hvertfall ikke strøken utvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den som gikk i Skien ja, ombygd til alpina 2.7. Understell/ bremser motor og gir er alpina og den er godkjent. Bilen er ikke strøken nei, tvert i mot men skal ribbes nå for total renovering og overhaling av motor... tikket som et trøskeværk!! :) ble vel kjøpt for omlag 20k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk den ble annonsert til 60 000 jeg, så da harn gitt noe avslag til kompisen din :P

Ja, han skulle først ha 60k, så sa han at hvis noen kom med 40k så blei den solgt, men det gikk altså for 20k, hehe... ikke gæernt prosjektemne det siden den er godkjent og full pakke :wink:

Neida... bilen kan jo bli bra den... men det aller beste hadde jo vært med et karr. bytte med tanke på at det ikke er soltak eller check control på denne!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...