JE Motorsport Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 hvor handlet du felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 hvor handlet du felgene dine? GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 mye ga du for alle 4 med gummi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Rundt 10 000 kr. Fikk forhandlerrabatt gjennom en jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 sykt strøkne iallefall.. må ha sånn på z3'n til sommeren <3 Fyrer du opp en url elns til den gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Meget pen bil! Skulle vært obligatorisk opplæring i riktig girspak bruk ved kjøp av BMW. Er spesielt ved oppgiring og nedgiring til 4. gir at det er viktig at man holder håndflaten på venstre side av girspaken og presser den til høyre mens man drar den bakover. What? Jeg har eid 4 forskjellige BMWer de siste 8 årene, og har kjørt flere andre BMWer helt siden jeg begynte å øvelseskjøre i mine foreldres E30 316i, og har aldri, jeg gjentar ALDRI holdt girspaken på den måten! Jeg har heller ikke ødelagt en eneste BMW-motor, men synkroniseringene i girkassen på den ene E30 325i'en tok kvelden en gang, så kassa låste seg i revers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 www.shortshifter.com/techniques2.htm Kan forresten legge til at alle listene rundt vinduene er byttet ut, siden de så veldig slitte ut ( www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9777 ). Så, hvis listene ser slitte ut på noen av bildene, er det altså utbedret i etterkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 www.shortshifter.com/techniques2.htm Det var nytt for meg! Imidlertid så dreier dette seg om biler som har short-shift. Bimmerdude sikter til alle BMWer. Jeg har hatt BMW med short-shift, og hadd ikke nor problem med giringa uten å vri hånda. Jeg vred den kanskje litt, slik at den lå oppå kula, men ikke på venstre side av spaken. Hva skal det der være godt for egentlig? Jeg ser det står at det er å forhindre bomgiring, emn som sagt, det er ikke noe probelm i mine øyne, derfor skjønner jeg ikke poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Meeeget fin bil det der ja!..... Er den Mauritius blau?? Ikke så ulikt min faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Er den Mauritius blau?? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 www.shortshifter.com/techniques2.htm Var da den rareste girteknikken jeg har sett Ser veldig knotete ut. Jeg girer hvertfall ikke sånn, og har ingen planer om å begynne heller Desloch: Beklager avsporingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå