Patrick B Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Hei! Skal strekke strømkabelen, om mener at det er et hull under hanskerommet som man kan strekke kabelen til bateriet. Men finner ingenting.. Noen som vet hvor det er, eller har noe illustrasjonsbilder?? Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Dra ned filten (vær forsiktig) og ta vekk gummiproppen fra utsiden først. Jeg har hatt samme problemet, er "helt øverst til høyre" hvis du skjønnte det? Søk på forumet også, er vel ett par linker om det her... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 jo takk vet den skal være der, men fant ingenting! Er ikke enkelt å komme til, så er det mye ledninger i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Gå inn fra motorrommet, under batteriet sitter foringen/hullet. Så stikker du bare inn noe inn der som har litt "fresh" farge som syntes godt når du trer huet oppunder der inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Ok takk for svar, skal ut å sjekke om jeg ser, så kanskje ikke så godt etter i sta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Fant en gummipropp, men det var noen ledninger gjenom den, er det den proppen du snakker om? Er det bedre å flytte batteriet for å komme lettere til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Fant en gummipropp, men det var noen ledninger gjenom den, er det den proppen du snakker om? Er det bedre å flytte batteriet for å komme lettere til? jeg tok ut batteriet da var det lettere og komme til lag bare et nytt hull i gummi proppen og tekk kabelen igjennom.airbag lampa mi begynte og lyse etterpå da når jeg satt på batteriet igjen så prøv og unngå det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 het har gjort det samme! Det er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 I Opel Astraen eg hadde, så var det ikkje nåke hol i torpedoveggen... Så eg borte eit nytt hol, trakk ledningen igjennom og tetta med silikon... Ser jævli proft ut.... Proffe Roar kaller folk meg no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 I Opel Astraen eg hadde, så var det ikkje nåke hol i torpedoveggen... Så eg borte eit nytt hol, trakk ledningen igjennom og tetta med silikon... Ser jævli proft ut....Proffe Roar kaller folk meg no! Det var det vel? Alle biler skal ha det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 I Opel Astraen eg hadde, så var det ikkje nåke hol i torpedoveggen... Så eg borte eit nytt hol, trakk ledningen igjennom og tetta med silikon... Ser jævli proft ut....Proffe Roar kaller folk meg no! Det var det vel? Alle biler skal ha det.. Opelen min hadde det ikkje... Eller den hadde kanskje plass til ein 2.5 kvadratskabel, men ikkje nåke skikkelig strømkabel... Du kan jo sjølv prøve å finne hol på ein Opel Astra F.... Ein mekanikar eg kjenne som eg spurte om kunne finne det... Han som sa at eg måtte bore hol.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Skal si det var "gøy" å kable 1400watt kabelen min igjennom bilen (under listene) bak... Er 1cm i diameter.. Er noen steder at listene sliter litt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubez Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Det jeg gjorde som var meget enkelt var: tok ut batteriet, da ser du gummiproppen ved siden av batterihylla, gikk så under hanskerommet skrudde bort dekslet, tok til side endel av ledningene som ligger der og puttet en stål streng gjennom hullet og teipet stømkabelen fast i den å trekkte kablen gjennom torpedoveggen. Easy ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hm lurer på om du har lagt merke til at denne tråden er noen uker gammel..? Fant ut for lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå