Gå til innhold

Hull i torpedovegg til strømkabel?


Anbefalte innlegg

Fant en gummipropp, men det var noen ledninger gjenom den, er det den proppen du snakker om? Er det bedre å flytte batteriet for å komme lettere til?
jeg tok ut batteriet da var det lettere og komme til lag bare et nytt hull i gummi proppen og tekk kabelen igjennom.airbag lampa mi begynte og lyse etterpå da når jeg satt på batteriet igjen så prøv og unngå det tror jeg :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
I Opel Astraen eg hadde, så var det ikkje nåke hol i torpedoveggen... Så eg borte eit nytt hol, trakk ledningen igjennom og tetta med silikon... Ser jævli proft ut....

Proffe Roar kaller folk meg no!

Det var det vel? Alle biler skal ha det..

Opelen min hadde det ikkje... Eller den hadde kanskje plass til ein 2.5 kvadratskabel, men ikkje nåke skikkelig strømkabel... Du kan jo sjølv prøve å finne hol på ein Opel Astra F.... Ein mekanikar eg kjenne som eg spurte om kunne finne det... Han som sa at eg måtte bore hol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjorde som var meget enkelt var:

tok ut batteriet, da ser du gummiproppen ved siden av batterihylla, gikk så under hanskerommet skrudde bort dekslet, tok til side endel av ledningene som ligger der og puttet en stål streng gjennom hullet og teipet stømkabelen fast i den å trekkte kablen gjennom torpedoveggen.

Easy ikke sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...