RoTer Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Du har PM.... U got : A PM.... also. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoTer Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Har fått ett bud på 20k . Har fått tilbud om bytte i bil. Alt vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoTer Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 ikke fler bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 hmmmm, 20k? det kan du få av meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Lurer på om RoTer har dævva, jeg.... Svarer ikke på PM eller i forum eller noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoTer Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Har ikke dævva enda. he he he... Beklager att ikke jeg har svart før ,, litt for mye jobb idet siste. Men nå trenger jeg kun penger , har en ny handel på gang og trenger mer penger. Så bimmer'n selges fort nå. som sagt 20 er bydt. Noen høyere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg