Gå til innhold

Vaskehall i akershus område?

Stjernstedt
 Share

Anbefalte innlegg

statoilen på lørenskog/robsrud så er det ikke ille dyrt. jeg vasker en 3 dørs corolla rein for 30 spenn kanksje 40 hvis den er helt ned gjørmet. og hvis jeg står til å går på med voks prog osv så går det med 50 spenn så er ikke ille det nei. og den tar vanlige mynter også. men det er ikke underspyling der da men hvis man ikke er redd for å bli litt blaut på knæra så er det jo ikke noe prob å få spylet greit under.

så salvaske hallen på lørenskog er helt gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk :)

Er det mulighet for heising av bilen? Tanke på spyling under..

de fleste stasjoner i dag har vel program for underspyling sammen med høytrykk/såpe/voks etc..

har det hvertfall her i Kristiansund :D Kjekt og bare kunne trykke på en knapp så vaskes den grundig under :)

Ja dette er vel en vaskeautomat?

Tenkte på en mulighet der man kan løfte opp bilen og spyle selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Kan du finne et kart til meg? gulesider ellerno :P

http://www.gulesider.no/gsi/route.do?mo ... 0000335040

kjører rælingstunnelen opp, fortsettet og kjører av mot E6 tror jeg det står(Trondheim) kjører av der så kommer du til en rundkjøring. kjør til høyre i den og hold høyre felt. kjør rett frem i neste rundkjøring. fortsetter ned en bakke og en slette mot en ny rundkjøring så ser du statoil på høyre side før rundkjøringen. Har du kommet til Polen har du kjørt for langt :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...