John H Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Dere/vi skal bare være glade at "Førstebetjenten" på skolen min ikke er politi...Han går rundt i armyboots med buksa oppi og ellers full uniform med "Førstebetjent"-skilt på, inne på skolen, døgnet rundt, og har også blitt observert hoppende rundt hjørner med "lissompistol" og pow-pow sent på kvelden inne på skolen. Makan til mer "korrekt" person har jeg aldri møtt.. Haha!! Uansett om de ikke får være alene med lasern er det ikke mye som stopper han kløna der.. Jo! kan noen di fire fine orda hans eller? Fortell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Ja dette..! vil jeg høre mere om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 ta det med ro.. Han sier det til absolutt alle han ser.. Han hadde oss i sykkel prøven, fy faen jeg ble iritert.. så jeg skulle ta igjen da.. man skulle sykle på en rett linje over en sånn tre planke.. der dro jeg og masse kompiser på hjulet(på bak hjulet asså) Der hvor man skal stå stille sto vi alt for lenge.. Til slutt hadde vi brukt over ti min på en runde alle jentene klarte på under 1 min.. hehe.. Han ble sikkelig piss da asså.. fy vi lo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå