Stian Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Sidan ikkje min cabriolet er orginal og modifisert med sport evo vinge og evo2 front, så leitar eg etter ei leppe til evo2 fronten. Har sett på S14.de, men der er den berre i karbon. Sidan ikkje flippen på vinga er i karbon så ser eg ingen grunnlag for å kjøpe leppa i karbon. Er og ute etter speil. Kva kan dykk anbefale? M3-E36 er for vanleg. Legger og til eit dårleg bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kjøp slike DTM speil med hull i..de er jo drittøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Kjøp slike DTM speil med hull i..de er jo drittøffe! Har lurt litt på dei ja. Ser koed har noko speil og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 litt OT men; stian, jeg tror nesten jeg har lyst til å stikke tissen min i eksosen på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 litt OT men; stian, jeg tror nesten jeg har lyst til å stikke tissen min i eksosen på bilen din! Det var litt OT det ja. Men skaffer du meg speil og leppe, så kan me sjå om eg får ordna ein date med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 i'm on it! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg må si jeg liker cabrioleten din, skikkelig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Original Sport Evo leppe koster 2400,- hos forhandlere. I know, I've baught 3 in as many years.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg ville gått for DTM speil uten ventilasjon.. Fin den M3'n din ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja, er det nokon av nye medlemmar eller andre som kan hjelpa meg på nyåret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg og tissen står klar enda vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg og tissen står klar enda vi!! Først må du imponere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 er dissa speila som jeg tror ville kledd bilen din sinnsyktmye. og fy faen for en strøken bil du har skjønner godt at noen vil ha date med den hehe. men litt ot tilsvarer det som er under panseret resten av bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har sett på dei speglane der ja. Det som er under panseret.. Tja, det er jo ein orginal bil med 215hk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 NAYS bil du har! Har du bygd den om, eller kom den sånn orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå