sigklep Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 Har du lastet ned spillet eller har du kjøpt det? hvor kan man eventuellt laste det ned?
Patrick B Skrevet November 11, 2005 Skrevet November 11, 2005 har klart gta san andreas 98,8% klarer ikke mer!!! Helt sykt å ha klart det spillet 100%
kokfesk Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Jeg har hatt GTA nå siden kom ut.. er fortsatt ikke ferdig..:oops:Noen som skal ha det nye da? Kommer det nytt?
cornelius Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 er kjempe gta fan, man kan laste ned de to første gratis på www.rockstargames.com\classics så står det masse tips og triks på http://www.gouranga.com/ lykke til...
TrondK Skrevet November 12, 2005 Forfatter Skrevet November 12, 2005 last spillet ved å bruke xs fra www.thex.com..... Tok i bruk brannbilen i går. Steike hvor mye penger man drar inn da. Etter å ha slukket noen bilbranner satt jeg igjen med 32000... kjøpte da 3 eiendommer, og var blakk igjen, så må nok ut med brannbilen igjen. Var også politi og Taxisjåfør. Dro jo inn litt cash det og, men ikke så mye som brannbilen... Må prøve å være hallik. Det hørtes kult ut.. hehe... Man kan jo gjøre alt i det spillet. Skikkelig gjennomført. Var også kult å hoppe, som det blir sagt lenger oppe her. Kjøre fort på ett hopp.. får penger for det og. gleder meg til å bli ferdig på jobb i dag og ---------> rett hjem for å spille... godt dama er på jobb ... hehe
BalleKnalle Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Jeg har hatt GTA nå siden kom ut.. er fortsatt ikke ferdig..:oops:Noen som skal ha det nye da? Kommer det nytt? Det nye heter vel GTA Liberty City eller noe sånnt....
TrondK Skrevet November 12, 2005 Forfatter Skrevet November 12, 2005 Jeg har hatt GTA nå siden kom ut.. er fortsatt ikke ferdig..:oops:Noen som skal ha det nye da? Kommer det nytt? Det nye heter vel GTA Liberty City eller noe sånnt.... Liberty City var vel et av de første GTA spillene der man spiller i 3d. Først Liberty city, så Vice City og nå San Andreas tror jeg .. eller var det også GTA 3 og 4?? Hm... ble i tvil nå. Men det er vel kommet en versjon som heter Liberty City Stories, som er helt ny, men den bygger vel kanskje på Liberty City grafikk og story-messig.. eller noen som vet noe mer om dette??
BalleKnalle Skrevet November 12, 2005 Skrevet November 12, 2005 Dette skal være baksiden på det nye spillet... det er vel sluppet i US, men det snakkes om 18. Desember her i norden..
336mik Skrevet November 15, 2005 Skrevet November 15, 2005 Må følge med på cdon om det kanskje kommer snart da..Har likt alle gta spillene dritgodt jeg,så hvis det kommer et nytt,så SKAL jeg ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå