2wrd Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Hei Her er det helt sikkert en del som vet masse om bilstereo og de forskjellig bedriftene som utfører montering her i byen. Siden jeg er helt blank selv, og ikke vil la hvem som helst berøre min nye bils interiøre deler må jeg spørre... Hvem har dere gode erfaringer med? Hva ble gjort og til hvilken pris? Er selv ute etter en liten oppgradering fra standard høyttalere på en E91 med radio professional. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Er en fyr i Fredrikstad som har jobbet med montering i bil hele livet tror ikke du bør være redd for å levere bilen der.. Om du gidder ta turen dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Ta kontakt med Ketil Skjei, i AudioArt, på ketil@emmaweb.no eller 90139894. Han er en av Norges beste bilstereobyggere, å har i tillegg jobbet noen år hos en BMW forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 HeiHer er det helt sikkert en del som vet masse om bilstereo og de forskjellig bedriftene som utfører montering her i byen. Siden jeg er helt blank selv, og ikke vil la hvem som helst berøre min nye bils interiøre deler må jeg spørre... Hvem har dere gode erfaringer med? Hva ble gjort og til hvilken pris? Er selv ute etter en liten oppgradering fra standard høyttalere på en E91 med radio professional. Hør med oslo bilstereo på kalbakken! De skal være flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå