325demon Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 turbomanifoil til 4er ønskes kjøpt. 316 e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 sorry OT, men skal du turbokonvertere en 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 sorry OT, men skal du turbokonvertere en 316? Ikkeno problem det, de går ganske godt også Jeg holder jo på med det samme, ikke akkurat 316 da, men samme oppbyggning! Turbomanifold til 316 finnes ikke, men du kan bruke fra 2002 turbo eller evt lage selv.. jeg lager selv, det er jævli mye jobb! letteste er å få noen til å lage det, hør med PPF eller et annet firma som driver slikt! Evt se på www.autopower.se eller på Kjøp & Salg delen av PPF-forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 jeg har en ny (aldrig brukt!) turbo manifold til 2002 turbo du kan få kjøpt for 3200 koster nermere 4000,- hos bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 jeg har en ny (aldrig brukt!) turbo manifold til 2002 turbo du kan få kjøpt for 3200 koster nermere 4000,- hos bmw. Står ikke turboen nedover på denne? Åssen blir det da med wastegaten?? Har vært borti dette før og da måtte man flytte wastegaten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 du må flytte aktoatoren litt, og forlenge staget. passer best med nye typen t3. altså den det ikke går å ta av wastegaten på. (har ikke prøvd med gamle typen men den er litt større og klumpete) også kjøper du den 3,5 mm MLS toppakning jeg har til salgs, så slipper du å dreie av stempler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå