SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Du er Hurley! Øyas mest omgjengelige mann, venn med alle og flink til å holde motet oppe. Ingen vat at han hjemme er millionær, en formue han har vunnet med en tallrekke som ellers bare bringer ulykke. Er redd for at han selv er skyld i ulykken pga tallene. Haha.. Vi har en ting til felles.. vi er begge feite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Ble Jack jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 YEAH! Ble John Locke gitt. Han er jo den råeste LOST-karakteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Du er Kate! Modig, selvstendig og omtenksom, med et tydelig overlevelsesinnstinkt. Alltid parat til å delta i de farligste oppdragene, men har en tendens til å fordreie sannheten for å skjule sin voldelige fortid og redde sitt eget skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Du er Sawyer: Har aldri sett på Lost, hvem, hva er han??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Du er Sawyer:Har aldri sett på Lost, hvem, hva er han??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Du er John Locke! Du er Sawyer: Har aldri sett på Lost, hvem, hva er han??? Sawyer er badguy'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 http://www.start.no/quiz/finish.html?qu ... DBEIBBAAAB får at jeg er sawyer, men får opp bilde av michael... forresten noen som har sett ep. 6? så den når jeg kom hjem fra jobb i dag, sykt plot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Jeg er død allerede da... Du er Boone! Oppsatt på å redde sin bortskjemte stesøster, og også håpløst forelsket i henne. Full av ungdommelig lyst til å hjelpe og ordne opp slår han seg sammen med Locke og utvikler seg til en jungelens mann. Det hele ender tragisk og ikke engang Jack klarer å redde ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Sawyer! Sto ikek noe om han, og bilde som kom opp var av micheal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Sawyer er jo konge han !!! Alti rette kommentarene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Sawyer er den feteste på øya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Jeg ble også Jack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Hurley!Øyas mest omgjengelige mann, venn med alle og flink til å holde motet oppe. Ingen vat at han hjemme er millionær, en formue han har vunnet med en tallrekke som ellers bare bringer ulykke. Er redd for at han selv er skyld i ulykken pga tallene. Haha.. Vi har en ting til felles.. vi er begge feite! Me too.... Og jeg er også "litt" korpulent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Ble jack eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg