mEhE Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Sawyer.... men fikk ogs[ bilde av han ikke hvite fyren... tror start.no har klikka litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 ble Shannon jeg og.... tihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 jeg er sawyer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Jack! Helten fra nå av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Jeg ble en eller annen John Locke...?? Har aldrig sett på Lost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Første her som ble Boone jeg da... men har for all del ingen søster som jeg vistnok skal være forelsket i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Walt! Etter å ha mistet sin mor og blitt avvist av sin stefar er Walt overlatt til en far han ikke kjenner. På øya trives han etterhvert så godt at han helst ikke vil forlate den. Gutten har mystiske evner, oversett av alle andre enn Locke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 jeg ble Sawyer jeg åsså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Nå ja... Du er Boone! Oppsatt på å redde sin bortskjemte stesøster, og også håpløst forelsket i henne. Full av ungdommelig lyst til å hjelpe og ordne opp slår han seg sammen med Locke og utvikler seg til en jungelens mann. Det hele ender tragisk og ikke engang Jack klarer å redde ham. Ikke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Hurley! Øyas mest omgjengelige mann, venn med alle og flink til å holde motet oppe. Ingen vat at han hjemme er millionær, en formue han har vunnet med en tallrekke som ellers bare bringer ulykke. Er redd for at han selv er skyld i ulykken pga tallene. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Jack jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Kate!Modig, selvstendig og omtenksom, med et tydelig overlevelsesinnstinkt. Alltid parat til å delta i de farligste oppdragene, men har en tendens til å fordreie sannheten for å skjule sin voldelige fortid og redde sitt eget skinn. HahahahaPasser det deg da? Jeg ble forresten Jack. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Du er Shannon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg