Bee2 Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 er det noen som har m girkule med lys å selge til e36. og evt. noe kjørekomputer med 18 knapper og klima til salgs.. hvis ja. si ifra er interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Sjekk på www.schmiedmann.com og på forsiden velger du norge så kommer du inn på den norske avdelingen, der selger de diverse m-teck styling til rimelig mange biler, inklusivt den M-Teck girkula du var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Eller du forresten.. klikk deg heller inn her: http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... &DummyId=0 Så kommer du rett til den siden med girkuler og annet stilige M-teck greier i alu, om du bare blar litt så har de alt fra ratt til speedometerringer i chrome, orginale M-pedaler i alu, ett drøss med forskjellige girkuler både med og uten lys og enkelte kan du velge motiv blandt de som man kan kjøpe i tilleg og klistre/klikke på girkula du har kjøpt du finner garantert det du leter etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Menne... hvordan hvordan får denne strøm? Ledninger? Whereto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 kan vel stjele litt strøm fra noen ledninger under girspaken der vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Såfremst du skal ha lys i den så må du enten finne tak i en med batterier (noe som er noe herk) eller så må du ha sånn skinntrekk som går helt opp til girkula, det har du vel? for om du ikkje har noen av disse løsningene så vil du få ett par stygge ledninger nedover girspaken.. Er nok bare å hente 12v i fra dashbordet som er koblet på tenningsnøkkelen så det kun lyser når bilen er i bruk, er ikke noe hokus pokus å få till egentlig, så det vil jeg nok tro at en hver vil komme til å klare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Jeg har den største computeren til salgs! send meg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Hent strøm fra askebeger lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Jonte skrev: Hent strøm fra askebeger lyset Er det virkelig lys i askebegeret Jeg har aldri sett det før. Har en 91mod 318 E36. Kanskje på senere modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Jeg hentet strøm fra lyset rundt 12v uttaket. Jeg har en 95... Det geniale med å hente det fra et sånt lys er at det kun funker når man har lysbryteren på, slik at girkula lyser opp med resten av lysene inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 ChrZZ skrev: Jonte skrev: Hent strøm fra askebeger lyset Er det virkelig lys i askebegeret Jeg har aldri sett det før. Har en 91mod 318 E36. Kanskje på senere modeller? Har du sjekke pæren da? Trekk opp askebegeret så ser du lett om det står noe pære/pæreholder der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 ChrZZ skrev: Jonte skrev: Hent strøm fra askebeger lyset Er det virkelig lys i askebegeret Jeg har aldri sett det før. Har en 91mod 318 E36. Kanskje på senere modeller? Sjekk pæra di du.... jeg har det på min 1981 modell så det er ikke forbeholdt nyere modeller det nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 ChrZZ skrev: Er det virkelig lys i askebegeret Jeg har aldri sett det før. Har en 91mod 318 E36. Kanskje på senere modeller? Hehe,jeg har 79mod og der er det orginalt med både lys i askebeger og sigarett tenner. Hypermoderne det altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Må man ut med midtkonsollen for å koble til ledningene, eller klarer man det gjennom "hullet" rundt girstanga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå