Gå til innhold

m girkule med lys


Bee2
 Share

Anbefalte innlegg

Eller du forresten.. klikk deg heller inn her: http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... &DummyId=0

Så kommer du rett til den siden med girkuler og annet stilige M-teck greier i alu, om du bare blar litt så har de alt fra ratt til speedometerringer i chrome, orginale M-pedaler i alu, ett drøss med forskjellige girkuler både med og uten lys og enkelte kan du velge motiv blandt de som man kan kjøpe i tilleg og klistre/klikke på girkula du har kjøpt :wink: du finner garantert det du leter etter! :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremst du skal ha lys i den så må du enten finne tak i en med batterier (noe som er noe herk) eller så må du ha sånn skinntrekk som går helt opp til girkula, det har du vel? for om du ikkje har noen av disse løsningene så vil du få ett par stygge ledninger nedover girspaken.. :(

Er nok bare å hente 12v i fra dashbordet som er koblet på tenningsnøkkelen så det kun lyser når bilen er i bruk, er ikke noe hokus pokus å få till egentlig, så det vil jeg nok tro at en hver vil komme til å klare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hent strøm fra askebeger lyset

Er det virkelig lys i askebegeret :?:

Jeg har aldri sett det før. Har en 91mod 318 E36. Kanskje på senere modeller?

Sjekk pæra di du....:P jeg har det på min 1981 modell så det er ikke forbeholdt nyere modeller det nei... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig lys i askebegeret :?:

Jeg har aldri sett det før. Har en 91mod 318 E36. Kanskje på senere modeller?

Hehe,jeg har 79mod og der er det orginalt med både lys i askebeger og sigarett tenner. Hypermoderne det altså.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...