Gå til innhold

Min 330ci 2001 mod.

Diggern
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 330ci 2001 mod,utrolig fornøyd :lol:

Nå har jeg fått tatt noen nye bilder,Vil gjerne ha noen tips om hva jeg bør gjøre/ikke gjøre :D

Image hosted by Photobucket.com

CIMG0561.jpg

Skal få skiftet ut det alu gittret til et svart som er litt grovere tror jeg,nytt venstre sideskjørt ligger å venter i garasjen,(Dama har lånt bilen :x )pluss at jeg skal bestille noen klarglass blinkers foran,er litt usikker på om jeg skal ha med krom eller mørk bakgrunn...?Noen meninger? Også er jeg på utkikk etter noen 19"...Helst Breyton magic. Si ifra hvis noen skal selge eller vet om noen...Håper på respons :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem er det som selger disse da?15 000 er ikke galt med dekk nei..Vil det gå med den dekk/felg dimmen du beskrev uten noen form for mods tro?

Hvilken type er det da?

Carllsson. tror det er 9,5x 19". 235/35-19 forran og 265 bak hvis jeg ikke husker heeelt feil..

15000,- med dekk er ikke galt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som selger disse da?15 000 er ikke galt med dekk nei..Vil det gå med den dekk/felg dimmen du beskrev uten noen form for mods tro?

Kompis av meg vet jeg har disse felgene til salgs men usikker på om de passer rett på din.. er bare og sjekke ut siden hans. De ligger under felgpakker. www.big-wheels.no

ps! siden er Ikke oppdatert på lenge så har mye mer felger enn det som står der..er bare og spøøre hva du er på utkikk etter så fikser de det rimelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...