Diggern Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Har kjøpt meg en 330ci 2001 mod,utrolig fornøyd Nå har jeg fått tatt noen nye bilder,Vil gjerne ha noen tips om hva jeg bør gjøre/ikke gjøre Skal få skiftet ut det alu gittret til et svart som er litt grovere tror jeg,nytt venstre sideskjørt ligger å venter i garasjen,(Dama har lånt bilen )pluss at jeg skal bestille noen klarglass blinkers foran,er litt usikker på om jeg skal ha med krom eller mørk bakgrunn...?Noen meninger? Også er jeg på utkikk etter noen 19"...Helst Breyton magic. Si ifra hvis noen skal selge eller vet om noen...Håper på respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Pen bil det der.... men som du poengterte, nettingen var bare sinnsykt fæl... Tror mørk bakgrunn i blinklysene kan gjøre seg jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Vet,skal få skiftet så fort jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Nice bil..!! Felgene passa utrolig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 greit og kjøpe bil når man bor i sverige Meget fin bil ja men skift ut gitteret når det gjelder felger så så jeg disse felgene på en kompis sin E46 touring og syns de var FEITE. Ikke Breyton da men heftig lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 Hvilken type er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Meget pen og rå bil..kjekt å bo i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 flott bil! Pris i sverige?....berre nysjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en orginal 330ci når man tros alt Bor i sverige.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Hvilken type er det da? Carllsson. tror det er 9,5x 19". 235/35-19 forran og 265 bak hvis jeg ikke husker heeelt feil.. 15000,- med dekk er ikke galt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Pen vogn du har fått deg der ja Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Hvem er det som selger disse da?15 000 er ikke galt med dekk nei..Vil det gå med den dekk/felg dimmen du beskrev uten noen form for mods tro? Hvilken type er det da? Carllsson. tror det er 9,5x 19". 235/35-19 forran og 265 bak hvis jeg ikke husker heeelt feil.. 15000,- med dekk er ikke galt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en orginal 330ci når man tros alt Bor i sverige....`Ga 180 000sek for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Hvem er det som selger disse da?15 000 er ikke galt med dekk nei..Vil det gå med den dekk/felg dimmen du beskrev uten noen form for mods tro?Kompis av meg vet jeg har disse felgene til salgs men usikker på om de passer rett på din.. er bare og sjekke ut siden hans. De ligger under felgpakker. www.big-wheels.no ps! siden er Ikke oppdatert på lenge så har mye mer felger enn det som står der..er bare og spøøre hva du er på utkikk etter så fikser de det rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Ok.thanks:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå