Arimanni Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Som temaet seie, "Kven synest du har den beste signaturen?" Eg synest "Aama_Racing" sin: "When I Turn, I Do It With Smoke:P", er den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Synes Trotto sin er fin husker ikke helt hva det står, men noe om at Alpina B10 Bi-Turbo er en 4dørs familiebil som spiser porscher til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 liker Kjell Rune sin da... Har du enda ikke havarert??? da har du bare ikke trimmet nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Liker Kjell Rune's jeg også, eller min (fint bilde)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Liker Kjell Rune's jeg også, eller min (fint bilde)... er IKKE fan av bilder i siggen... blir så rotete viss alle skal ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Liker Kjell Rune's jeg også, eller min (fint bilde)... er IKKE fan av bilder i siggen... blir så rotete viss alle skal ha det Så sant som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Liker PK sitt bilde på venstre siden eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Shut up, brain, or I'll stab you with a Q-Tip! - Homer J. Simpson - den er jo bra da. usikker på kem det er sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 enig i den med havari-trim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 husker ikke signaturen ordrett, og heller ikke hvem som har den, men liker denne veldig godt: "Han sa; Quattro er tingen, så dro han opp Audien med sin BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Liker PK sitt bilde på venstre siden eg Burt er og blir KONGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 husker ikke signaturen ordrett, og heller ikke hvem som har den, men liker denne veldig godt:"Han sa; Quattro er tingen, så dro han opp Audien med sin BMW" Må si meg enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 jeg ombestemte meg er med på den jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 husker ikke signaturen ordrett, og heller ikke hvem som har den, men liker denne veldig godt:"Han sa; Quattro er tingen, så dro han opp Audien med sin BMW" den signaturen er t.a.s sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 signaturen min nåda?? hadde passa bedre hvis jeg kjørete Ford eller noe da, men men humoren er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå