SteffenM2 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 signaturen min nåda?? hadde passa bedre hvis jeg kjørete Ford eller noe da, men men humoren er der Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Liker PK sitt bilde på venstre siden eg Burt er og blir KONGEN! syns moren min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 t.a.s var den heldige ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Husker ikke hvem som har den. Men den er no sånt: Kjør hart kjør stil kjør nasi bil. Er egentlig Mb, men den er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Jeg titter ikke på signaturene jeg. Er egentlig mest opptatt av bilene her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Husker ikke hvor jeg leste det, men det er noe slik: "Det kan forekomme ironi i dette innlegget, er du i tvil ring meg på 93684796" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Likte signaturen din eg sax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Det gjorde jeg også, he he Er forøvrig mye morsomt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 t.a.s sin er bra da. den liker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Likte signaturen din eg sax Takker. Føler det er den som passer best i og med at jeg har sittet i "buret". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå