Gå til innhold

helt forb*** perverst!! (Skyline R33 bremses)

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt ekstreme disse araberne..mye penger for og si det sånn..

de som han jeg kjenenr har tatt inn er proff ombygd til venstreratt i Dubai på egne Supra/Skylineverksted og med "normal" girkasse :P (ikke som den på filmen)

så trenger noen en bil og leke seg med så si ifra..kan også selge de ferdig regga med norske skilt :)

sjekk ut siden hans..der er det mye snacks som triller her + biler han kan ta inn på bestilling

http://tp-r.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ekstreme disse araberne..mye penger for og si det sånn..

de som han jeg kjenenr har tatt inn er proff ombygd til venstreratt i Dubai på egne Supra/Skylineverksted og med "normal" girkasse :P (ikke som den på filmen)

så trenger noen en bil og leke seg med så si ifra..kan også selge de ferdig regga med norske skilt :)

sjekk ut siden hans..der er det mye snacks som triller her + biler han kan ta inn på bestilling

http://tp-r.com/

ikke for å disse noen, og jeg vet ikke om det er sant, men før jeg kjøpte m3'n lurte jeg litt på å kjøpe skyline, og jeg var i kontakt med han her.. veldig hyggelig fyr, men han skulle ha penga på forskudd for bilen, og sende de til dubai, og så skulle jeg betale resten av avgifter o.l. bnår bilen ankom norge, så jeg kontaktet japan sportsbilimport, og de kunne ta inn bil, og deretter registrere den på norske skilt før jeg kjøpte den, når jeg nevnte at jeg hadde snakket med overstående, så nevnte de at de bilene som er ombygd til venstreratt i dubai, har ymse kvalitet, og at det lønnte seg å enten bruke den som den er, eller bygge den om i norge/sverige, og bruke litt 200sx s14a deler for å få det i orden!

de sa og at tp-r sleit litt med å få regga bilene på skilt i norge... men dette kan jo alt bare være snakk for å få salget selv selvfølgelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...