bg320 Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Jeg skal ta bort den "listen" i det store hullet midt i front fangeren, så lurte jeg på om noen vet hvordan den er festet...? clips eller skruer eller må jeg sage:p Vil prøve å få den av uten å ødelegge noe.. hvis det er mulig noen som vet? Takker for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Du må ta av fangeren. Sitter skrudd fast ifra innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 på e36 er listene kun trykt inn på, ser du Øyvind har e30 og der er det vell skruer på innsiden som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 hvis det var den svarte listen du mente..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Blir vel litt feil å kalle det list.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå