AC Schnitzer Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Det er sant. Ble sedan denne gangen, for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Var pen..Men skulle vært en coupe eller cab og fjerna vingen bak!:)Sedanen blir aldri helt fin syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Konebil? Ei dame i nærheten her kjører faktisk en rød 840, men den er ikke hennes tror jeg...uansett drøy påstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 fin bil. men kunne kanskje lakkert dørhåndtaka siden han har lakkert listene og litt mer senket foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Forstår ikke helt hvorfor folk ikke lakker karbonen...men ellers fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 SKREKK og GRU..... Alt dette karbon-jukse-tullet inni!!! fysj å meg, det lyser jo folie laaaaang vei! Like teit som å legge folie med kamelon-farger utenpå bilen og si at den er lakket. Men når det er sagt, så synes jeg bilen faktisk var utrolig stili å se på utvendig. Er kun sedan E-36 som er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Sedanen blir aldri helt fin syns jeg.. Er kun sedan E-36 som er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 SKREKK og GRU.....Alt dette karbon-jukse-tullet inni!!! fysj å meg, det lyser jo folie laaaaang vei! Like teit som å legge folie med kamelon-farger utenpå bilen og si at den er lakket. Men når det er sagt, så synes jeg bilen faktisk var utrolig stili å se på utvendig. Er kun sedan E-36 som er fin. Hvordan ser du at det er "jukse-karbon" da? Greit, inni bilen var det for mye, men det ser ekte ut syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Forstår ikke helt hvorfor folk ikke lakker karbonen...men ellers fin bil.. heh, jeg er motsatt, skjønner ikke vitsen med å lakke karbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Forstår ikke helt hvorfor folk ikke lakker karbonen...men ellers fin bil.. heh, jeg er motsatt, skjønner ikke vitsen med å lakke karbon Enig. Når man først kjøper noe så dyrt som karbon må man jo vise det frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 840, nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Forstår ikke helt hvorfor folk ikke lakker karbonen...men ellers fin bil.. heh, jeg er motsatt, skjønner ikke vitsen med å lakke karbon Vitsen med å lakke karbon i dette tilfellet må vel være å få frontleppa til å gå i ett med bilen. Sånn som det er nå, ser den ut som påmontert etter siste liten - uansett hva den er laget av, så synes jeg den ikke passer inn ulakkert. Hadde bilen ellers vært preget av racing-detaljer så kunne spoileren forblitt ulakkert og med karbonmønster. Jeg forstår at mange her inne liker mønsteret karbon gir foran effekten ved utstrakt bruk av karbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Forstår ikke helt hvorfor folk ikke lakker karbonen...men ellers fin bil.. heh, jeg er motsatt, skjønner ikke vitsen med å lakke karbon Hadde bilen ellers vært preget av racing-detaljer så kunne spoileren forblitt ulakkert og med karbonmønster. Ehm...har du sett bildene av bilen?? Er jo masse karbon på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 whey to much carbone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå