///MPower Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 er ene parklys pluggen og begge pluggene til el justering av lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Har de samme pluggene til overs jeg også, har gjemt de unna der fremme og stripsa de fast, så de ikke slenger rundt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 koed er absolut en knallbra leverandør. bestillt en god del der nå, og når det kommer i posten er de jo innpakket og vasket så det ser ut som nytt alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 er det bare "plug and play". må du av med fanger og hele grillen for å montere eller?har bestilt fra koed og gleder meg som en unge på å få montert de!! Hva betalte du totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 er det bare "plug and play". må du av med fanger og hele grillen for å montere eller?har bestilt fra koed og gleder meg som en unge på å få montert de!! Hva betalte du totalt? betalte 2168 kr for lykter og blinklys framme. skal betale toll\moms og men har ikke fått noe av posten som sier at jeg skal betale noe av det ennå. da hadde det blitt ca 2700 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg vil se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Jeg vil se bilder kommer bilder iløpet av kvelden/natten. idag har eg og sotet blinklysene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Blei bra dette ///MPower. Men du må få deg lyktelister uten utskjering til lyktene for å få en knekk på ringene og sølvfargede blink pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Er det mulig å bytte pærer (parklys, nær og fjærnlys)på disse lyktene til slike nevnt i denne trådenhttp://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13537 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå